خبرگزاری کار ایران

"بنی اسدی‌فر" جانشین پلیس پیشگیری ناجا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۶۳۷

با حکم فرمانده ناجا، سرتیپ دوم پاسدار"رضا بنی‌اسدی فر"؛ به عنوان جانشین پلیس پیشگیری ناجا منصوب شد.

به گزارش ایلنا، با حکم سردار " حسین اشتری "؛ فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سردار" رضا بنی اسدی فر  " به عنوان جانشین پلیس پیشگیری ناجا  منصوب شد.

در متن این حکم آمده است:

برادر ارجمند جناب سردار سرتیپ دوم پاسدار رضا بنی اسدی فر

سلام علیکم

بنا به پیشنهاد رئیس پلیس پیشگیری ناجا و نظر به تجارب ارزشمند و موفقی که در امور ستادی و اجرایی دارید، به موجب این حکم شما را به مدت سه سال به سمت جانشین پلیس پیشگیری ناجا منصوب می نمایم.

امید است با اتکال به خداوند متعال و توجه دقیق به موازین شرع مقدس اسلام و پیروی از منویات و تدابیر ولی امر مسلمین و فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) و با بهره‌گیری از آموزه های ارزشمند انقلاب اسلامی به ویژه، هشت سال دفاع مقدس، مدیریت جهادی و عمل انقلابی نسبت به وظایف محوله اقدام و موارد زیر را وجهه همت خود سازید:

در چارچوب اختیارات تفویضی به نظم بخشی، نظارت بر امور اجرایی و انتظامی، کنترل و هدایت امور اجرایی آن پلیس  اهتمام داشته باشید.

توفیقات شما را در راستای تقویت عزت، اقتدار و رحمت ناجا تحت زعامت و رهبری فرمانده معظم کل قوا حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) از درگاه خداوند متعال مسئلت می کنم.

 فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

سرتیپ پاسدار حسین اشتری

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز