خبرگزاری کار ایران

اقدامات حمایتی مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا و قرارگاه جهادی شهید حاج ابوالقاسمی در جنوب تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۴۵۳

همت مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا و قرارگاه جهادی سردار شهید حاج محمد حاج ابولقاسمی بیش از 300 جفت کفش و 700 دست لباس در بین ساکنان کوره‌پزخانه‌های جاده قرچک ،ورامین در جنوب شهر تهران توزیع شد.

 به گزارش ایلنا، در روزهایی که سرمای شدید پاییز و در حال نزدیک شدن به زمستان، عرصه زندگی را برای بسیاری از افراد ضعیف و کم توان جامعه تنگ کرده است، با همت مرکز نیکوکاری پیروان شهدای کربلا و قرارگاه جهادی سردار شهید حاج محمد حاج ابولقاسمی شعله‌های گرم همدلی و نوع‌دوستی مردم نیکوکار کشورمان، گرمابخش اهالی کوره‌پزخانه‌های جاده قرچک، ورامین در جنوب شهر تهران شد.

به گزارش مسئول قرارگاه محمد رضا حاج ابوالقاسمی،در قالب این حرکت جهادی که با هدف آماده‌سازی خانواده‌های محروم برای مواجهه با روزهای سرد سال و شرایط کرونایی کشور و شناسایی افراد بیمار و اقدام عاجل برای درمان آنها طراحی شده بود، هزار پرس غذای گرم در تاریخ هفتم آذرماه بین خانواده‌های نیازمند این منطقه توزیع شد.

همچنین ۳۰۰جفت کفش و 700 دست لباس گرم نیز در اختیار خانواده‌ها قرار گرفت و پزشکان همکار در اردوی جهادی، بالغ بر 700 نفر را به صورت رایگان ویزیت و نسخه‌های مورد نیاز برای درمان افراد مبتلا به بیماری‌های مختلف را تجویز کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز