خبرگزاری کار ایران

ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج/وقوع سه فقره جرحی در شب گذشته

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۳۴۹

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک سنگین در آزادراه قزوین_کرج خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره آخرین وضعیت راه‌ها و محورهای مواصلاتی در کشور گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و همچنین ترافیک نیمه سنگین در آزادراه کرج - تهران محدوده پل کلاک گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی تصریح کرد: بارش برف و باران در برخی از محورهای استان اردبیل و همچنین بارش باران در برخی از محورهای استان های فارس ، قزوین ، گیلان ، مازندران ، سمنان ، خراسان شمالی و خراسان رضوی گزارش شده است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره یک فقره وقوع تصادف در استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در ساعت ۰۵:۴۰ صبح امروز یک فقره تصادف به علت خروج از محور یک دستگاه اتوبوس اسکانیا به دلیل عدم توجه به جلو در استان سیستان و بلوچستان جنوب محور ایرانشهر-بمپور گزارش شده است.

وی ادامه داد: این اتوبوس از بندرعباس به ایرانشهر با حضور ۲۵ مسافر در حال حرکت بود و در این حادثه یک نفر نیز مصدوم شده‌است.

سرهنگ شیرانی همچنین درباره وقوع دو فقره تصادف در روز گذشته توضیح داد: در ساعت ۲۲:۴۷ دقیقه شب گذشته یک فقره حادثه واژگونی یک دستگاه پژو ۲۰۶ به دلیل عدم توجه به جلو در شرق تهران گزارش شده است. همچنین تصادف دیگری در ساعت ۲۳:۰۴ در محور قزوین_کرج گزارش شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه که به دلیل برخورد یک دستگاه اتوبوس مان ۲ با یک دستگاه کامیون ولوو اتفاق افتاده بود سه نفر مصدوم شده‌اند.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: در این حادثه اتوبوس مان به دلیل عدم توجه به جلو مقصر شناخته شده‌است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز