خبرگزاری کار ایران

به کارگیری بیش از ۱۹ هزار نفر از کارکنان پلیس پیشگیری در اجرای طرح کاهش انتقال بیماری کرونا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۱۹۰

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه حفاظت از امنیت و سلامت مردم در هیچ شرایطی تعطیل بردار نیست از تلاش شبانه روزی بیش از ۱۹ هزار نفر از کارکنان پلیس پیشگیری در سطح کشور، اعم از کلانتری، پاسگاه و یگان امداد در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار مهدی معصوم بیگی در خصوص اقدامات پلیس پیشگیری در خصوص مهار ویروس کرونا که از اول آذر ماه مرحله جدیدی از طرح های ستاد ملی مبارزه با کرونا آغاز شده است، اظهار داشت: کارکنان سخت کوش و مسئولیت پذیر حوزه پلیس پیشگیری در سراسر کشور علیرغم تهدید جانی ویروس کرونا و برودت هوا با تمام قوت سعی در همراهی مردم، مسئولان و اجرای کامل برنامه های پیش بینی شده از سوی ستاد ملی مقابله با کرونا دارند.

وی با بیان اینکه حفاظت و دفاع از امنیت و سلامت مردم در نیروی انتظامی تعطیل بردار نیست، افزود: همانگونه که شاهد هستید، از اولین روزهای شیوع این ویروس، تمامی کارکنان پلیس پیشگیری با عزمی راسخ و همتی مضاعف همانند دوران دفاع مقدس در خط اول خدمت رسانی به آحاد مردم و دوشادوش کادر درمانی ایثارگونه در حال خدمتگزاری هستند.

این مقام ارشد انتظامی در پلیس پیشگیری از راه اندازی بیش از ۳ هزار ایستگاه ایست و کنترل درون و برون شهری خبر داد و گفت: با ایجاد این ایستگاه‌ها در ورودی و خروجی شهرهای دارای وضعیت قرمز و نارنجی و بهره گیری از توان نیروی انسانی، کلانتری، پاسگاه و یگان های امداد، طرح های مرتبط با محدودیت تردد خودروها با مشارکت پلیس راهور در حال اجراست.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا ادامه داد: در این ایام بیش از ۱۹ هزار نفر از کارکنان پلیس پیشگیری در اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونا نقش آفرینی کرده اند و در این راستا بیش از یک میلیون و ۸۸۷ هزار نفر از شهروندان و صنوف را مورد ارشاد و راهنمایی قرار داده اند.

سردار معصوم بیگی افزود: کارکنان کلانتری و پاسگاه علاوه بر مسئولیت فردی در قبال ماموریت های سازمانی با پذیرش مسئولیت اجتماعی در رویدادها، حوادث و مناسبت های ملی و مذهبی که نیازمند عزم همگانی است نقش مهمی در مدیریت مسائل اجتماعی از قبیل بحران ناشی از همه گیری ویروس کرونا ایفا می کنند که به سهم خودم از این همدلی مسئولانه قدردانی می کنم.

مردم یاریگر خادمان خود در روزهای سخت کرونایی باشند

به گزارش پایگاه خبری پلیس، ارشد ترین مقام پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به اینکه پلیس در همه عرصه ها و مناسبت های مرتبط با امنیت و سلامتی مردم از کارنامه عملکرد قابل قبولی برخوردار است، خاطرنشان کرد: ضرورت حال حاضر کشور حفظ "امنیت و سلامت جامعه" است لذا از مردم در خواست می کنیم با احترام به قوانین یاریگر خادمان خود در روزهای سخت کرونایی باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز