خبرگزاری کار ایران

سخنگوی وزارت بهداشت:

آخرین آمار کرونا در کشور/ فوت ۳۸۹ بیمار دیگر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۳۱۰۲

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۳۸۹ بیمار مبتلا به کرونا در شبانه روز گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «سیما سادات لاری» سخنگوی وزارت بهداشت، ضمن اعلام آمار مبتلاهای ویروس کرونا در کشور، گفت: از دیروز تا امروز ۹ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۲ هزار و ۹۵۰ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و ۷۹۵ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۹۴۸ هزار و ۷۴۹ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۹ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۷ هزار و ۸۷۴ نفر رسید.

لاری گفت: خوشبختانه تا کنون ۶۵۸ هزار و ۲۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند و ۵۸۵۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته‌ی سخنگوی وزارت بهداشت تا کنون ۶ میلیون و ۸۱ هزار و ۹۵۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی افزود: استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز