خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رییس بنیاد شهید در پی درگذشت حجت‌الاسلام‌ شهیدی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۸۱۰

معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور پیامی درگذشت حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران را تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا و به نقل از «ایثار»، متن پیام سعید اوحدی به این شرح است:

انا لله و انا الیه راجعون

فَآتَاهُمُ اللَّهُ ثَوَابَ الدُّنْیا وَحُسْنَ ثَوَابِ الْآخِرَةِ وَاللَّهُ یحِبُّ الْمُحْسِنِینَ

(آیه 148 سوره آل عمران)

درگذشت روحانی عالی‌قدر «حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی محلاتی» موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

آن روحانی گران‌قدر سال‌های گهربار عمر خویش را خالصانه و متعهدانه در مسیر حق و حقیقت و خدمت به اسلام و انقلاب و همچنین خانواده معزز شهدا و ایثارگران سپری نمودند. ایشان در ترویج فرهنگ دینی و اخلاقی و آرمان‌ها و ارزش‌های اسلامی و انقلابی و همچنین گسترش و ترویج فرهنگ والای ایثار و شهادت با خدمت در بنیاد شهید و امور ایثارگران اقدامات ارزشمندی داشته‌اند. عالم وارسته‌ای که همواره چه پیش از انقلاب و به‌ویژه پس از انقلاب با تأسی از امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در خدمت به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننمودند و سال‌ها در مسئولیت‌هایی همچون نماینده ولی‌فقیه، معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نماینده مجلس شورای اسلامی و... اقدامات شایسته و ماندگاری داشته‌اند. به‌یقین اخلاق‌مداری، ایثار، تعهد، خلوص، تلاش و پشتکار وافر ایشان در خدمت به خانواده معظم شهدا، جانبازان و آزادگان که حتی در زمان کسالت نیز با جدیت انجام می‌شد در پیشگاه خداوند متعال اجری عظیم خواهد داشت.

درگذشت این عالم وارسته را خدمت مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) و بیت مکرم ایشان تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال علو درجات برای آن مرحوم و صبر جمیل برای بازماندگان مسألت می‌نمایم. ان‌شاءالله روح بلند آن روحانی والامقام در بالاترین مراتب بارگاه قدسی با سالار و سرور شهیدان محشور و همجوار گردد.

سعید اوحدی

معاون رییس‌جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز