خبرگزاری کار ایران

وزیر آموزش و پرورش در گفتگو با خانواده شهید فخری زاده؛

معلمان با پرورش استعدادها، موجب سر افکندگی و ناامیدی دشمنان انقلاب خواهند شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۷۸۴

وزیر آموزش و پرورش طی تماسی تلفنی با خواهر شهید فخری زاده که از جامعه فرهنگیان کشور هستند، اظهار کرد: معلمان با پرورش استعدادهای آینده ساز ایران، موجب سر افکندگی و ناامیدی دشمنان انقلاب خواهند شد.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش طی تماس و گفتگوی تلفنی با خواهر فرهنگی شهید فخری زاده که از فرهنگیان و مدیران سابق ناحیه ۳آموزش و پرورش شهر قم بودند، مراتب تسلیت، همدردی و تاسف شدید خود و فرهنگیان و دانش آموزان سراسر کشور را از فقدان جانکاه و ترور ناجوانمردانه و شهادت مظلومانه دانشمند برجسته و برادر ایشان شهید محسن فخری زاده را ابراز داشت. 

وزیر آموزش و پرورش در این گفتگو تاکید کرد: عزم و اراده جوانان و نوجوانان کشورمان در ادامه راه شهید فخری زاده عزیز استوارتر شده است و جامعه فرهنگیان کشور با پرورش استعدادهای ناب آینده سازان میهنمان، منتقم خون ایشان خواهند بود و بالندگی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به کوری چشم دشمنان اسلام و انقلاب را هر چه بیشتر شاهد خواهیم بود. 

خانم فخری زاده خواهر فرهنگی این شهید بزرگوار نیز در این گفتگو ضمن تشکر از این ابراز همدردی برای دست اندرکاران تعلیم و تربیت کشورمان آرزوی توفیق نمود و بر تلاش جامعه علمی و آموزشی کشور در ادامه راه شهید فخری زاده تاکید کرد.


 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز