خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر در پی شهادت «شهید محسن فخری‌زاده»

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۶۴۹

دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر در پیامی شهادت «شهید محسن فخری زاده» دانشمند هسته‌ای و رییس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر؛ در این پیام آمده است:

بسم رب الشهداء و الصدیقین

شهادت دانشمند هسته‌ای و دفاعی ایران اسلامی، استاد محسن فخری‌زاده که در راه عشق به کشور عزیزمان و حمایت از ولایت و ملت شریف ایران همواره کوشیدند، ملت شریف ایران را داغدار نمود.

در حالیکه مدعیان دروغین حقوق بشر، ملت ما را از داشتن حداقل‌های پزشکی محروم کرده‌اند، این شهید عزیز عرصه علم و پژوهش، تولید اولین کیت بومی تشخیص کرونا را انجام داد و در آخرین اقدام ناتمام خود مدیرت پروژه «تولید واکسن ایرانی برای بیماری کرونا» را بر عهده گرفت تا نجات‌بخش جان انسان‌ها از این بلای فراگیر و منحوس باشد.

سردمداران شیطان بزرگ و پیروان آن‌ها بدانند، مردم شریف ایران از خون پاک فرزندان خود به سادگی نمی‌گذرند و آرامشان نخواهند گذاشت.

اینجانب شهادت این شهید بزرگوار را به پیشگاه حضرت ولی‌عصر (روحی و ارواحنا فداه)، رهبر معظم انقلاب (مد ظله العالی) و عموم هموطنان تبریک و تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای این دانشمند بزرگ ایران اسلامی، همنشینی با سرور و سالار شهیدان، حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای خانواده معزز و بازماندگان ایشان، صبر و اجر جزیل مسئلت می نمایم.

اسکندر مومنی

دبیر کل ستاد مبارزه با مواد مخدر

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز