خبرگزاری کار ایران

پیام مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش در پی ترور دکتر فخری‌زاده

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۵۷۹

مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به مناسبت ترور معاون وزیر دفاع و و پشتیبانی نیروهای مسلح پیامی صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن پیام مرکز بسیج فرهنگیان وزارت آموزش و پرورش به شرح زیر است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

أُذِنَ لِلَّذِینَ یُقَاتَلُونَ بِأَنَّهُمْ ظُلِمُوا وَإِنَّ اللَّهَ عَلَی نَصْرِهِمْ لَقَدِیرٌ

باردیگر دست پلید استکبار و صهیونیسم جهانی از آستین تروریست‌های پلید وخون آشام بیرون آمد و یکی دیگر از فرزندان خدوم و نخبه ملت ایران را به شهادت رساند. شهید محسن فخری زاده یکی از پرچمداران جهادعلمی در عرصه‌های دفاع، هسته‌ای و امنیت و سلامت کشور بود. دشمنان قسم خورده ایران اسلامی، نسبت به اندیشه ورزان و دانشوران مومن وخدمتگزار، کینه عجیبی دارند و در هر فرصتی مترصد هستند که به این سرمایه‌های انسانی کشورمان آسیب برسانند. غافل از آنکه شهادت، سرچشمه‌های رویش مجدد و مضاعف انسان‌های پاک و موثر را صدچندان نموده و دلهای تشنه حقیقت جوانان ایرانی را متوجه حقانیت راه نورانی شهدا می‌کند. 

فرهنگیان بسیجی، در کنار همه آحاد مردم آمادگی دارند تا خالصانه راه آن شهید بزرگوار را که تربیت نیروهای عالم و خادم است ادامه دهند و در معرفی او به جوانان آینده ساز ایران اسلامی از هیچ کوششی دریغ ننمایند. 

ضمن عرض تسلیت شهادت این مرد بزرگ به پیشگاه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف و رهبر معظم انقلاب اسلامی مدظله العالی و امت بزرگ اسلامی، نابودی آمریکای جنایتکار و صهیونیسم تبهکار بین المللی را از خداوند منتقم مسئلت دارم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز