خبرگزاری کار ایران

پیش‌بینی تحقق ۸۰ درصدی بودجه غیرنقد شهرداری تا پایان سال

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۴۵۶

معاون مالی و اقتصادی شهرداری تهران گفت: با توجه به برنامه های پیش روی مناطق و هماهنگی های انجام شده با سازمان املاک و مستغلات و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی انتظار می رود درصد تحقق بودجه غیرنقد تا پایان سال حداقل ۸۰ درصد مصوب آن باشد.

به گزارش ایلنا، عبدالحمید امامی درباره میزان تحقق بودجه غیرنقد در سال جاری توضیح داد: بر اساس مصوبه بودجه سال ۱۳۹۹،  بودجه غیرنقدی امسال بالغ بر ۶۱.۱۴۶ میلیارد ریال است که تا تاریخ ۱۵ آبان ماه  ۱۰.۶۵۷ میلیارد ریال از کل بودجه محقق و وصول شده است.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در این بازه زمانی یعنی از اول فروردین تا ۱۵ آبان در بخش بودجه غیر نقد باید ۳۸.۵۹ میلیارد ریال وصول می‌شد، هم اکنون ۲۸ درصد از کل بودجه غیر نقد محقق شده است.  

معاون شهردار تهران با بیان اینکه بخش مهمی از تحقق بودجه غیر نقد مربوط به فروش املاک و پروژه‌های مشارکتی و مطالبات از دستگاه‌های دولتی است، گفت: با توجه به برنامه های پیش روی مناطق و هماهنگی های انجام شده با سازمان املاک و مستغلات و سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی انتظار می رود درصد تحقق بودجه غیر نقد تا پایان سال حداقل ۸۰ درصد مصوب آن باشد.

به گفته امامی، بودجه غیرنقد مانند بودجه نقد نیست که فورا به حساب خزانه واریز شود، بودجه غیرنقد از مرحله مذاکره تا کارشناسی ملک، پروسه‌ای زمان بر دارد. 

بنا براعلام سایت شهر، معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران افزود: فروش املاک و پروژه‌ها در حد تامین تعهدی است که به شهرداری بر اساس بودجه واگذار شده است و شهرداری تهران در دوره جدید هیچ گاه بر خلاف قوانین و مقررات شهرسازی عمل نکرده و قصدی برای حرکت در مسیر گذشته هم ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز