خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان سنجش به ایلنا خبر داد:

ثبت‌نام بیش از ۱۲ هزار نفر در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۴۴۲

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تا این لحظه تعداد ۱۲ هزار و ۶۱۶ نفر در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور ثبت نام کرده‌اند.

فاطمه زرین‌آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین آمار ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر پیام نور اظهار داشت: تا این لحظه تعداد ۱۲ هزار و ۶۱۶ نفر در این آزمون ثبت نام کرده‌اند. ثبت‌نام و شرکت در آزمون کارشناسی ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم) از چهارشنبه ۵ آذرماه ۹۹ آغاز شده است و تا روز چهارشنبه ۱۲ آذرماه ۹۹ پایان می‌یابد. 

زرین‌آمیزی گفت: متقاضیان ثبت‌نام که دارای شرایط عمومی و اختصاصی هستند، می‌توانند در آزمون مذکور ثبت‌نام و شرکت کنند. هر متقاضی می‌تواند در یک کدرشته امتحانی ثبت‌نام و در آزمون مربوط شرکت کند. متقاضیان در صورت واجد شرایط بودن به سایت سازمان سنجش به نشانی www. sanjesh. org مراجعه و نسبت به پرداخت هزینه خرید کارت اعتباری ثبت‌نام در آزمون اقدام کنند و سپس مراحل بعدی را به انجام برسانند. 

به گزارش ایلنا، براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده، آزمون کارشناسی‌ارشد فراگیر دانشگاه پیام نور بهمن ماه سال ۱۳۹۹ (نوبت بیست و یکم) در روز جمعه ۱۷ بهمن ۹۹ برگزار خواهد شد. کارت ورود به جلسه آزمون از روز سه شنبه ۱۴ بهمن تا پنجشنبه ۱۶ بهمن در سایت سازمان سنجش در دسترس داوطلبان قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز