خبرگزاری کار ایران

بورسیه تحصیلی مجارستان برای سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ در مقطع تحصیلات تکمیلی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۳۶۷

​بنیاد بورس دولت مجارستان با اعطای تعدادی بورس تحصیلی در مقطع تحصیلات تکمیلی (ترجیحا دکتری تخصصی) برای سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ موافقت کرد.

به گزارش ایلنا، مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت با اعلام اطلاعیه بورس تحصیلی کشور مجارستان برای سال تحصیلی ۲۰۲۲-۲۰۲۱ تاکید کرده است علاقمندان استفاده از این بورس در رشته‌های علوم پزشکی می‌توانند با مراجعه به آدرس‌های اعلام شده نسبت به ثبت نام رشته‌های مربوطه در دانشگاه‌های مورد تائید وزارت بهداشت اقدام کنند. 

فهرست دانشگاه‌های خارجی مورد تائید در سایت مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت قرار دارد. 

متقاضیان بورس تحصیلی کشور مجارستان حداکثر تا تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۱ برابر با ۲۶ دی ماه ۱۳۹۹ می‌توانند نسبت به ثبت نام اقدام کنند. 

متقاضیان مقطع دکتری تخصصی باید نامه پذیرش از استاد دانشگاه مربوطه دریافت کرده و ضمیمه مدارک کنند. 

متقاضیان پس از ثبت نام در سایت‌های اعلام شده، ضروری است فرم‌های پیوست که در سایت مرکز خدمات آموزشی قرار دارد را تکمیل کرده و به آدرس پست الکترونیک مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت ارسال کنند. 

متقاضیان ملزم به ارسال درخواست‌های خود صرفاً از طریق آدرس ایمیل شخصی خود هستند و در غیر اینصورت عواقب ناشی از آن بر عهده خود فرد خواهد بود. 

پس از پایان مهلت مقرر به هیچگونه درخواستی ترتیب اثر داده نخواهد شد و این ثبت نام به منزله ثبت نام اولیه است و ارزیابی و تائید نهایی پذیرش متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز