خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

حریق قهوه‌خانه‌ای در خیابان انقلاب اطفا شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۲۵۰

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران توضیحاتی درباره آتش‌سوزی شب گذشته در یک قهوه‌خانه در میدان انقلاب ارائه کرد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت ۰:۲۳ بامداد امروز یک مورد حادثه آتش‌سوزی در خیابان انقلاب بعد از خیابان فلسطین به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه ۳ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه خودروی حامل تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: محل آتش‌سوزی یک ملکی بود که در قسمت میانی آن حیاطی به وسعت ۱۵۰ الی ۱۶۰ متر وجود داشت. در این بخش با ایجاد سقف‌های ناایمن یک قهوه‌خانه سنتی ایجاد شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه این بخش مسقف از حیاط دچار حریق شده بود، تصریح کرد: این بخش کاملا شعله‌ور بود و شعله‌های آتش‌نیز کاملا در حال زبانه‌کشیدن بود. در کنار این ملک در حال آتش یک ساختمان سه طبقه با کاربری تولیدی قرار داشت و آتش به بخش‌هایی از این ساختمان نیز سرایت کرده بود. آتش‌ در حال گسترش بود و دود بسیار زیادی در فضا متراکم شده بود.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان به سرعت وارد عمل شده و توانستند آتش را به کنترل خود درآورند. خوشبختانه مورد مصدومیت و تلفات جانی در این حادثه گزارش نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز