خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

ترافیک نیمه‌سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران/ بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۱۴ استان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۱۸۳

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین_کرج_تهران خبر داد و گفت: بارش باران و برف در محورهای مواصلاتی ۱۴ استان کشور گزارش شده است.

 «سرهنگ احمد شیرانی» رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین وضعیت راه‌ها گفت: آزاد راه قزوین – کرج ( پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس) و آزاد راه کرج – تهران ( پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره) نیمه سنگین است.

وی ادامه داد: روز گذشته در استان آذربایجان شرقی محور اهر_تبریز یک مورد حادثه تصادف بین یک دستگاه خودروی پژو 206 _ سواری هیوندا گزارش می‌شود.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه علت این حادثه انحراف به چپ خودروی هیوندا بود، تصریح کرد: بر اثر این تصادف 3 نفر جان خود را از دست داده و 5 نفر نیز مجروح شده‌اند.

سرهنگ شیرانی همچنین درباره انسداد محورهای مواصلاتی گفت: در محور بابا چلان_گچساران در استان کهکیلویه و بویراحمد یک مورد انسداد مسیر به دلیل ریزش سنگ و بارندگی گزارش شده است.

وی همچنین درباره آخرین وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی گفت: در محورهای استان‌های کرمانشاه، کردستان، قم، یزد، همدان و گیلان بارش شدید باران، همچنین در محورهای استانهای اصفهان، چهارمحال و بختیاری و همدان، تهران، البرز، قزوین، زنجان و سمنان بارش باران و برف گزارش شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز