خبرگزاری کار ایران

پیام تسلیت رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی شهادت دانشمند هسته‌ای کشور

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۱۱۷

رئیس سازمان بهزیستی کشور در پی ترور ناجوانمردانه شهید دکتر محسن فخری زاده و شهادت این دانشمند هسته‌ای کشور پیام تسلیتی را صادر کرد.

به گزارش ایلنا، متن این پیام بدین شرح است: 

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

از میان مؤمنان مردانی هستند که به آنچه با خدا عهد بستند صادقانه وفا کردند برخی از آنان به شهادت رسیدند و برخی از آن‌ها در انتظارند و [هرگز عقیده خود را] تبدیل نکردند. 

بار دیگر دست پلید و جنایتکار تروریسم دولتی استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی، مدیری دانشمند، مومن و خدمتگزار به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در قالب تروری ناجوانمردانه و بزدلانه از ما گرفت. 

اینک که با غم و اندوه فراوان در فراق دانشمند شهید دکتر محسن فخری زاده رئیس سازمان پژوهش و نوآوری وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نشسته ایم، رجا واثق دارم که خون به ناحق ریخته شده این شهید عزیز پایه‌های لرزان استکبار و صهیونیسم را لرزان‌تر از پیش خواهد کرد. 

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ و قدرشناس بهزیستی کشور ضمن عرض تبریک و تسلیت شهادت دکتر فخری زاده به پیشگاه حضرت ولی عصر «عج»، مقام معظم رهبری، جامعه علمی کشور، همکاران ایشان در وزارت دفاع و خانواده محترم وی، تداوم راه به حق آن شهید والامقام را تا پیروزی کامل حق بر باطل وظیفه دینی و انقلابی تمامی دلسوزان نظام و انقلاب و ایران می‌دانم. 

دکتر وحید قبادی دانا

معاون وزیر و رئیس سازمان بهزیستی کشور

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز