خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد:

منابع انسانی کارآمد؛ سرمایه راهبردی هر سازمان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۷۳۵

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با بیان اینکه منابع انسانی کارآمد با ارزش ترین سرمایه هر سازمان هستند، تاکید کرد: افزایش روحیه خدمتی کارکنان و بهره وری سازمان در گسترش احساس امنیت در جامعه نقش مهمی دارد.

به گزارش ایلنا، بنابر اعلام پایگاه خبری پلیس، سردار مهدی معصوم بیگی در حاشیه نشست رده های نیروی انسانی پلیس پیشگیری در خصوص نقش و اهمیت نیروی انسانی مطلوب در پیشبرد اهداف سازمان اظهار داشت: نیروی انسانی کارآمد، سرمایه راهبردی هر سازمان محسوب می شود لذا باید به گونه ای برنامه ریزی نماییم تا کارکنان از انگیزه لازم و کافی برخوردار بوده و به صورت همه جانبه از سلامت جسمی، روحی و معنوی بالایی بهره مند شوند.  

وی رسیدگی به مشکلات کارکنان را نوعی صیانت از سلامت کارکنان عنوان کرد و افزود: رسیدگی فرماندهان و مدیران به مشکلات کاری کارکنان باعث افزایش روحیه خدمتی و بهره وری در رده های سازمانی می شود.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به نقش اثرگذار نیروی انسانی در پیشبرد اهداف سازمانی بیان کرد: علیرغم افزایش سطح کارآمدی سازمان ها به واسطه بهره گیری از فناوری های پیشرفته، عنصر انسانی کماکان به عنوان عالی ترین سرمایه معنوی محسوب می شود.

سردار معصوم بیگی نیروی انسانی را موتور محرکه هر سازمان برشمرد و افزود: مهمترین رکن پیشرفت در هر سازمان نیروی انسانی آن سازمان است، لذا قدر آن را باید دانست و بر توانمند نمودن آن اهتمام ورزید. 

رئیس پلیس پیشگیری ناجا در خصوص وظیفه مهم معاونت نیروی انسانی به عنوان یکی از واحدهای پشتیبانی کننده در ناجا گفت: رعایت انضباط در تمامی واحدها ضروری است و به عنوان مولفه اساسی در نیروی انتظامی محسوب می شود، لذا رده های نیروی انسانی وظیفه نظارت بر رعایت انضباط معنوی و مادی را بر عهده دارد.

بالاترین مقام پلیس پیشگیری ناجا بیان داشت: معاونت نیروی انسانی باید به دنبال ارتقاء خدمات معیشتی کارکنان باشد تا آنها بتوانند با نشاط و آسودگی خیال ماموریت خود را به درستی به انجام برسانند که نتیجه آن انجام مطلوب ماموریت ها و افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس خواهد بود.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه صیانت و رسیدگی به مشکلات کارکنان حوزه ماموریت پلیس پیشگیری که در صف اول خدمت رسانی به مردم هستند در اولویت برنامه های این پلیس قرار دارد، خاطرنشان کرد: امیدوارم با همت و تلاش همکاران در حوزه معاونت نیروی انسانی و با اجرای طرح های مرتبط با تعالی کارکنان، گام‌های مثبتی در راستای رفع مشکلات کارکنان و گسترش احساس امنیت در جامعه برداریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز