خبرگزاری کار ایران

بیش از ۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی میناب

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۵۵۷

فرمانده مرزبانی استان هرمزگان از کشف 53 هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق در مرزهای آبی شهرستان میناب خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار "حسین دهکی" در تشریح این خبر، اظهار داشت: مرزبانان استان هرمزگان در راستای تشدید اقدامات کنترلی، مراقبتی و حراست از مرزهای آبی کشور و مبارزه با قاچاقچیان سوخت موفق به شناسایی و توقیف یک محموله قاچاق سوخت شدند.

وی افزود: مرزداران دریابانی میناب، پس از کسب خبری مبنی بر خروج یک شناور حامل سوخت قاچاق به سمت یکی از کشورهای همسایه، در یک عملیات موفقیت آمیز موفق شدند شناور را شناسایی، توقیف و در بازرسی از آن 20 هزار لیتر گازوئیل قاچاق را کشف کنند.

سردار دهکی در ادامه تصریح کرد: مرزداران دریابانی میناب در یک عملیات دیگر نیز موفق شدند تعداد دو محفظه پلاستیکی حاوی 33 هزار و300لیتر سوخت قاچاق گازوئیل را در سواحل سیریک کشف کنند.

وی با اشاره به دستگیری 7 متهم در این دو عملیات‌،بیان داشت: ماموران در مجموع موفق به کشف 53هزار و 300 لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل به ارزش 15میلیارد و 900 میلیون ریال شدند.

بنابراعلام پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی استان هرمزگان با تقدیر از همکاری خوب مرزنشینان با مرزداران استان خاطرنشان کرد: مرزبانان استان تمام تلاش خود در مبارزه با پدیده شوم قاچاق، ایجاد و استمرار امنیت پایدار و حراست از مرزهای استان در جنوب کشور را به کار گرفته اند و با اقتدار کامل از مرزهای مقدس کشورمان حراست و پاسداری می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز