خبرگزاری کار ایران

در جلسه دیدار کولیوند و رییس جمعیت هلال احمر مطرح شد

ارائه ظرفیت‌ها و امکانات جمعیت هلال احمر به قرارگاه پشتیبانی شهید سپهبد سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۴۸۵

امروز ۵ آذرماه ۹۹، دکتر کولیوند رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا با حضور در دفتر همتی رئیس جمعیت هلال احمر، در خصوص همکاری بین سازمانی در زمینه امور پشتیبانی این طرح دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش ایلنا، پیرحسین کولیوند در این دیدار ضمن تشریح اهداف و سیاست‌های قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی و تاکید بر حفظ کرامت هموطنان گفت: اولویت ما در این قرارگاه استفاده از ظرفیت هتل‌ها و مهمانسراها است.

وی در ادامه این جلسه با اشاره به انتظارات قرارگاه پشتیبانی شهید حاج قاسم سلیمانی، این طرح را یک اقدام ملی خواند.
همتی رئیس جمعیت هلال احمر نیز در این دیدار، از اقدامات قرارگاه پشتیبانی این طرح استقبال کرد و گفت: ظرفیت‌ها و امکانات جمعیت هلال احمر از جمله نقاهتگاه‌های موجود در کل کشور و همچنین نیروی انسانی مورد نیاز را در اختیار قرارگاه پشتیبانی این طرح خواهیم گذاشت.
وی افزود: ظرفیت جمعیت هلال احمر بسیار خوب است. ما می‌توانیم تجهیزات و نیروهای انسانی که بیش از یک میلیون نفر سازمان جوانان ما نیرو دارد را در قالب تیم‌هایی که وزارت بهداشت مشخص خواهد کرد وارد کار کنیم کما اینکه در مورد بحث محله محور مبارزه با کووید ۱۹ نیز حدود ۲۰ هزار نفر از جوانان ما بعد از تفاهم با وزارت بهداشت حضور داشتند.
بر اساس گزارش روابط عمومی اورژانس کشور، در حاشیه این دیدار، همتی گفت: امروز با دکتر کولیوند درخصوص نحوه همکاری، به یک جمع بندی خواهیم رسید و در ارتباط با تعداد نقاهتگاه و امکانات موجود که می‌توانیم دراختیار قرارگاه پشتیبانی این طرح بگذاریم بحث و تبادل نظر خواهیم کرد.
در پایان جلسه رئیس جمعیت هلال احمر، لیست اولیه از ظرفیت راه اندازی مراکز مراقبتی بیماران کرونا در ۳۱ استان را به کولیوند ارائه داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز