خبرگزاری کار ایران

انهدام باند شرارت در جنوب سیستان و بلوچستان

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۳۹۸

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری چهار شرور مسلح و کشف مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات توسط مرزبانان مجاهد هنگ مرزی جکیگور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد ملاشاهی اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت منطقه و با توجه به تحرکات موجود و تهدیدات معاندان در سطح حوزه استحفاظی، مرزداران این فرماندهی با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی و رصد تحرکات اشرار در منطقه، موفق شدند اعضای یک باند شرارت که باعث ایجاد ناامنی در سطح منطقه شده بودند را دستگیر کنند.

وی افزود: پس از چند روز کار اطلاعاتی هدفمند و با هدایت عملیاتی و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، مخفیگاه این باند زورگیر، راهزن و شرور در روستای "مشینگ" مورتان شناسایی و ضمن هماهنگی با مقام قضائی و با رعایت حقوق شهروندی، مرزداران موفق شدند چهار شرور که با شرارت های وسیع در سطح منطقه باعث ایجاد رعب و وحشت عمومی شده و موجبات نارضایتی مرزنشینان را فراهم آورده بودند در یک عملیات منسجم، مقتدرانه و موفقیت آمیز دستگیر کنند.

فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مرزداران در این عملیات هوشمندانه مقادیری سلاح، مهمات و تجهیزات و یک دستگاه خودروی لندکروز را کشف کردند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سردار ملاشاهی در پایان از همکاری خوب مرزنشینان عزیز استان با مجموعه مرزبانی و نقش مؤثر آنان در برقراری امنیت پایدار و کنترل مرزهای استان سیستان و بلوچستان قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز