خبرگزاری کار ایران

سازمان بهشت زهرا با روحیه بسیجی در ایام کرونا کارهای بزرگ انجام داد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۱۸۶

مصطفی کاظمی، مشاور عالی و مدیرکل حوزه شهردار تهران صبح امروز (چهارشنبه – ۵ آذر) به صورت سرزده از بهشت زهرای تهران بازدید کرد و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان این سازمان در ایام کرونا با اعضای شورای مرکزی پایگاه بسیج شهدای گمنام سازمان بهشت زهرا نیز دیدار کرد.

به گزارش ایلنا، در دیدار سرزده مصطفی کاظمی از سازمان بهشت زهرا، سعید خال، مدیرعامل این سازمان، فرمانده و اعضای شورای پایگاه بسیج شهدای گمنام این سازمان  نیز حضور داشتند.

کاظمی در این دیدار که در سالن جلسات گلزار شهدای بهشت زهرا برگزار شد، ضمن تبریک هفته بسیج گفت: توفیق شد با حضور سرزده در این مکان مقدس یاد و نام شهدای گرانقدر را گرامی بداریم.

او با بیان اینکه برای قدردانی از کارکنان و تلاشگران سازمان بهشت زهرا در این مکان حاضر شده است، افزود: از تلاش بی‌وقفه شما در سازمان در دوران بحران کرونا قدردانی می‌کنم و می‌دانم بسیاری از این تلاش‌ها نیز از سوی بسیجیان انجام شده است. حضور اتفاقی من در جمع بسیجیان موضوع مبارکی است، و همین جا سلام شهردار تهران و خداقوت او را به شما انتقال می‌دهم.

کاظمی به ذکر خاطره‌ای از ایام جوانی پرداخت و گفت که در روزهایی که برای اولین بار بسیج در محل زندگی‌اش تشکیل شده، جزو اولین کسانی بوده است که به بسیج ملحق شده و عضو بسیج بوده است.

سازمان بهشت زهرا با روحیه بسیجی در ایام کرونا کارهای بزرگ انجام داد

او به ویژگی‌های بسیج اشاره کرد و گفت: بسیج مردمی ترین پایگاه است به این مفهوم که یکی از ارگان‌های کشور جمهوری اسلامی که ریشه و اساس آن مردمی بودن است. دومین ویژگی بسیج خلوص و صفا و صمیمیت بسیجیان است. سومین ویژگی بسیجیان این است که کمترین چشم داشت را در حوزه مالی دارند. بی‌ادعا کارهای بزرگ انجام می دهند و کارهای بزرگ را پیش می‌برند. چهارمین ویژگی آنها نیز اخلاق مداری بسیج است.

کاظمی گفت:  به طور کلی این چهار ویژگی دست به دست هم می‌دهد تا ظرفیت نامحدودی برای بسیج ایجاد کند که با عنایت پروردگار در عرصه های سازندگی و حفظ و صیانت از امنیت ایستادگی و پایمردی کنند.

او ادامه داد: سازمان بهشت زهرا که سازمانی است که در جوار امام (ره) و شهدای گرانقدر قرا گرفته از همین روحیه بسیجی که شهدای ما داشته‌اند استفاده کرده و ملاحظه می‌کنید که در بحران کرونا با همین روحیه بسیجی کارهای بزرگی انجام داد و افتخار آفرینی کند.

کاظمی گفت: امروز آمده‌ام که از شما تشکر کنم و سلام شهردار تهران را به شما برسانم و خداقوت بگویم.

در ابتدای این دیدار که به دلیل شرایط کرونا در زمان کوتاه و با حفظ پروتکل‌های بهداشتی انجام شد، سعید  خال گزارش کوتاهی در مورد کرونا و وضعیت سازمان بهشت زهرا ارائه کرد.

 در پایان مراسم نیز مدیر کل دفتر شهردار از تعدادی از بسیجیان نمونه سازمان بهشت زهرا تقدیر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز