خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بسیج دانشجویی مطرح کرد؛

وجود بیش از هزار هسته مسئله‌محور توسط بسیج دانشجویی در دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۱۱۳۳

رئیس سازمان بسیج دانشجویی گفت: بیش از هزار هسته مسئله‌محور توسط بسیج دانشجویی در سراسر دانشگاه‌های کشور وجود دارد.

به گزارش ایلنا، محمدجواد نیک‌روش در دیدار با رئیس سازمان بازرسی کل کشور که در این سازمان صورت گرفت، با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند که باید زمینه روی کارآمدن دولت جوان حزب اللهی فراهم شود، گفت: تنها ۶ درصد جمعیت دانشجویی از رشته‌های علوم پایه هستند که متاسفانه کم است؛ در صورتی که رهبر معظم انقلاب تاکیدات زیادی بر رشته‌های علوم پایه داشتند. 

نیک‌روش با اشاره به اینکه بیش از هزار هسته مسئله‌محور توسط بسیج دانشجویی در سراسر دانشگاه‌های کشور وجود دارد، خاطرنشان کرد: بیش از دو هزار گروه جهادی هم توسط بسیج دانشجویی مشغول فعالیت هستند. 

وی با تاکید بر اینکه عرضه خدمت‌رسانی بسیج دانشجویی فراگیر است، یادآور شد: چرخه ماموریت‌های بسیج دانشجویی هم جامع است و مهم‌ترین کارویژه ما تربیت نیروی تراز انقلاب است. 

رئیس سازمان بسیج دانشجویی، گفتمان‌سازی در جامعه را دیگر ماموریت مهم بسیج دانشجویی دانست و عنوان کرد: مطالبه‌گری‌های بهنگام بسیج دانشجویی در زمان‌های مختلف به‌زنگاه‌های خوبی را رقم زده است. 

وی با بیان اینکه با محور مسئله‌محوری جشنواره نجم برگزار شد، اضافه کرد: دانشجویان استان البرز یکی از مسائل مهم شهر کرج را دنبال کردند و در موضوع مالکیت بیمارستان امام خمینی (ره) کرج ورود کرده و به جاهای بسیار خوبی رساندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز