خبرگزاری کار ایران

همکاری ناجا با منابع طبیعی برای برخورد با متخلفان و قاچاقچیان چوب

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۸۲۶

معاون مهندسی نیروی انتظامی در نشست با رییس سازمان جنگل‌ها بر همکاری مشترک ناجا با منابع طبیعی برای برخورد با متخلفان اراضی ملی و قاچاقچیان چوب تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، سردار محمدرضا اسحاقی در نشست هم اندیشی با مسعود منصور گفت: عرصه‌هایی که در اختیار نیروی انتظامی است برای حفظ و نگهداری و ایجاد فضای سبز نیازمند آموزش از سوی منابع طبیعی است. از این رو همکاری های دوجانبه در زمینه فرهنگسازی برای حفظ منابع طبیعی و فضای سبز بسیار موثر خواهد بود.

معاون مهندسی نیروی انتظامی افزود: با توجه به گستردگی عرصه‌های منابع‌طبیعی حوادث مختلفی آن را تهدید می‌کند که نیازمند همکاری های مشترک است.

در ادامه منصور گفت: یگان حفاظت منابع طبیعی در سراسر کشور با گشت و مراقبت شبانه‌روزی از منابع طبیعی حفاظت می‌کند.

وی افزود: ساماندهی حافظان منابع‌ طبیعی در دستور کار سازمان جنگل‌ها قرار دارد و نیروهای حفاظتی در سراسر کشور با لباس متحدالشکل و مجهز به امکانات حفاظتی با خودروی آرم‌دار به گشت و مراقبت در جنگل ها و مراتع می‌پردازند.

رییس سازمان جنگل‌ها از همکاری ناجا با منابع‌ طبیعی استقبال کرد و گفت: عرصه‌های منابع‌طبیعی بسیار وسیع و گسترده است و منابع طبیعی بدون مشارکت مردم و حمایت‌های قضایی و  پشتیبانی نیروی انتظامی در صیانت از جنگل ها و مراتع نمی‌تواند به موفقیت دست یابد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی سازمان جنگل‌ها، توسعه همکاری‌ها و هماهنگی برای تشدید اقدامات حفاظتی عرضه‌های منابع‌طبیعی، توسعه زراعت چوب و فضای سبز در اراضی در اختیار نیروی انتظامی از مهمترین محورهای این نشست بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز