خبرگزاری کار ایران

دستورالعمل نهمین جشنواره ملی رویش ابلاغ شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۷۶۰

​معاون فرهنگی وزیر علوم در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دستورالعمل جشنواره رویش دانشگاهی و نهمین جشنواره ملی رویش را ابلاغ کرد.

به گزارش ایلنا، غلامرضا غفاری در نامه‌ای به رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، دستورالعمل جشنواره رویش دانشگاهی و نهمین جشنواره ملی رویش را ابلاغ کرد. 

وی در این نامه با اشاره به نقش کانون‌های فرهنگی، هنری، دینی و اجتماعی در حیات و سرزندگی محیط‌های دانشگاهی، جشنواره ملی رویش را برون داد فعالیت‌های مجموعه‌های کانونی و فرصتی به منظور ارزیابی فعالیت‌های آنان عنوان کرد. 

معاون فرهنگی وزیر علوم در بخش دیگری از این نامه، جشنواره‌های رویش دانشگاهی و برگزاری این رویداد در بعد ملی را موجب استحکام پیوند دانشجویان با دانشگاه در شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا وعدم امکان حضور دانشجویان در دانشگاه دانست و خاطرنشان کرد: این رویداد با بهره گیری از فضای مجازی در سطح دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی اجرا شود. 

بر اساس این دستورالعمل، جشنواره ملی رویش در دو بخش رقابتی و غیر رقابتی برگزار می‌شود که در بخش رقابتی آن فعالیت‌های کانونی، آثار فردی شامل شعر و ادبیات، هنرهای تجسمی، هنرهای کاربردی (صنایع دستی)، هنرهای آوایی، عکس، فیلم نامه، نمایش نامه و آثار گروهی شامل فیلم کوتاه، تئاتر، هنرهای آوایی و نیز ایده‌های کانونی ارزیابی می‌شوند. 

همچنین بخش غیر رقابتی این جشنواره نیز در قالب نمایشگاه مجازی، نشست‌های تخصصی و کارگاه‌های آموزشی اجرا می‌شود. 

در این دوره از جشنواره برای نخستین بار جایزه مسؤلیت اجتماعی با عنوان «شهید حسین علی مرادی» به دو نفر از دانشجویان و دو کانون فعال در این زمینه اعطا می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز