خبرگزاری کار ایران

عسگری:

تعیین تکلیف ۳۲۰۰ واحد نیمه‌تمام تولیدی در شهرک‌های صنعتی استان تهران

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۳۳۸

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به تعیین تکلیف ۳۲۰۰ واحد نیمه تمام تولیدی در شهرک های صنعتی استان تهران تا ۲ سال آینده از راه اندازی بازاچه دائمی محصولات حجاب و عفاف خبر داد.

 به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، حشمت اله عسگری در حاشیه جلسه کمیته اقدام اقتصادی با اشاره به بررسی سه دستورجلسه اظهار داشت: یکی از موارد این جلسه تعیین تکلیف تولیدکنندگان حجاب و عفاف در قالب مصوبات شورای حجاب بود، که قرار شد مرکزی برای فروش محصولات حجاب و عفاف به صورت متمرکز در استان تهران با قیمت مناسب، کیفیت عالی و نظارت مستمر ایجاد شود.

 

وی ادامه داد: یک مجموعه با ۲۲۰ غرفه به عنوان بازارچه دائمی توسط انجمن حجاب و عفاف با ۱۶۰ نفر عضور زیر نظر صنعت و معدن در ضلع شرقی مصلی تهران در خیابان بهشتی جهت فروش و عرضه محصولات حجاب و عفاف در نظر گرفته شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران تصریح کرد: یکی از موضوعات مهم ستاد اقتصاد مقاومتی تعیین تکلیف واحدها و کارخانه ها تملیکی بانک ها است که در این جلسه بانک ملی حضور داشته و از ۴۶ واحد تملیکی ۳۰ مورد تعیین تکلیف شده  که به چرخه تولید برگردانده می شوند.

عسگری همچنین خاطرنشان کرد: حدود ۳۲۰۰ واحد و زمین در شهرک های صنعتی استان در طول ۳۰ سال جهت امر تولید واگذار شده اما هنوز در مرحله سوله، انبار و بلاتکلیف هستند که در طی مدت کوتاه به صورت مستمر پیگیر وضعیت این زمین ها هستیم و تا ۲ سال آینده این زمین ها تعیین تکلیف می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز