خبرگزاری کار ایران

سردار حاجیان:

تدابیر راهبردی فرمانده ناجا را به برنامه عملیاتی تبدیل می‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۳۲۴

معاون اجتماعی ناجا ضمن قدردانی از حسن اعتماد سردار "حسین اشتری" تاکید کرد: تدابیر راهبردی فرمانده نیروی انتظامی را به برنامه های عملیاتی تبدیل می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، سردار "مهدی حاجیان" در آیین تکریم و معارفه معاون اجتماعی ناجا اظهار داشت: بر روح بلند وملکوتی حضرت امام خمینی (ره) درود و رحمت می فرستیم، یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران دفاع مقدس، شهیدان عرصه نظم و امنیت را گرامی می داریم و برای فرماندهی معظم کل قوا " مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی افزود در آستانه پذیرش مسئولیت جدید به عنوان خدمتگزار مردم، خداوند تبارک را به دلیل فراهم شدن فرصتی جدید برای خدمت سپاسگزارم و از حسن اعتماد فرمانده نیروی انتظامی کمال قدردانی و تشکر را دارم.

معاون اجتماعی ناجا ادامه داد: امیدوارم در پاسداشت خون شهدا، بتوانم برنامه‌های خود را برابر اصول و مبانی اسلام و در راستای تحقق اهداف والای انقلاب اسلامی، فرامین و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری "مدظله العالی" و تدابیر خردمندانه فرمانده و هیئت رئیسه ناجا اجرایی کنم.

سردار حاجیان ادامه داد: تامین نظم و امنیت، اجرای قانون و توسعه عدالت اجتماعی از مهم ترین ارکان ثبات سیاسی و نظام اجتماعی است که مسئولیت خطیر و مهم تامین نظم و امنیت بر عهده نیروی انتظامی است.

وی با بیان اینکه سبزپوشان ناجا مدال پرافتخار؛ " مجاهدان فی سبیل الله " را بر سینه دارند، خاطر نشان کرد: معتقدم که در ماموریت‌های اجتماعی، ارتقاء امنیت "ذهنی" بسیار مهم تر از امنیت "عینی" است؛ و افزایش احساس امنیت در جامعه می تواند موجبات آسایش بیشتر مردم را فراهم کند.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه امنیت محصول ارزشمندی است، خاطر نشان کرد: امنیت بسترساز توسعه فرهنگی، اجتماعی ، اقتصادی و سیاسی است و بایستی در فرآیند تامین نظم و امنیت، فاصله خود را با مردم کم کنیم چرا که تعامل دو سویه با مردم می تواند تاثیر محسوسی در اجرای قانون ، قانون پذیری افراد، کاهش جرایم و ... داشته باشد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به تدابیر فرمانده ناجا در بحث تحقق رویکرد "جامعه محوری پلیس" عنوان کرد: معتقدم که مردم پلیس را در بدو و بطن زندگی خود می بینند، بنابر این این حضور باید " موثر "  و " اطمینان بخش "باشد، بنابراین بایستی در ارائه چهره ای مقتدر توام با رأفت و مهربانی پلیس به جامعه بیش از گذشته تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه اقتدار پلیس در برابر قانون شکنان و هنجارشکنان است، خاطرنشان کرد: نیروهای پلیس در برابر مردم بایستی با اقتدار توام با رأفت و مهربانی ظاهر شده و این ظهور و بروز می تواند به ارتقاء سطح تعاملات و همکاری مردم با پلیس بیفزاید.

سردار حاجیان با بیان اینکه ماموریت های معاونت اجتماعی ناجا ارزشمند و حرفه‌ای است، عنوان کرد: معتقدم که نیروهای معاونت اجتماعی با وجود تنوع و کثرت ماموریت‌های اثرگذار، حقیقتا سربازان گمنام هستند و البته ضمن قدردانی مجدد از حسن اعتماد سردار "اشتری"، به همت همه نیروهای این معاونت تلاش خواهیم کرد که نگاه و تدابیر راهبردی فرمانده ناجا در این حوزه به برنامه عملیاتی  تبدیل شود.  

وی با بیان اینکه باید پلیس "جامعه محور" باشیم،  در بخش پایانی سخنان خود از زحمات معاونان پیشین اجتماعی ناجا از جمله سردار "احمد نوریان"، سردار "سعید منتظرالمهدی" قدردانی کرد.

گفتنی است، پیش از سخنان سردار "حسین اشتری"؛ فرمانده ناجا، سردار "احمد نوریان" ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، دوران د فاع مقدس، مدافعان حریم نظم و امنیت به ویژه سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" اظهار داشت: بر روح بلند و ملکوتی بنیان گذار انقلاب اسلامی درود و رحمت می فرستیم و ضمن آرزوی علو درجات برای شهدای گرانقدر، برای مقام معظم رهبری "مدظله العالی" آرزوی طول عمر توام با صحت و سلامتی داریم.

وی با تسلیت ایام رحلت جانسوز حضرت فاطمه معصومه (س)، فرا رسیدن هفته بسیج را تبریک گفت و به ارائه گزارشی از عملکرد خود پرداخت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه در زمان مسئولیت به عنوان معاون اجتماعی ناجا ، تلاش کردیم حوزه اجتماعی را به ریل گذاری اصلی برگردانیم از تقویت فعالیت های رسانه ای پلیس، توسعه فضای مجازی و ارتقاء عملکرد مرکز افکارسنجی این معاونت خبر داد.

معاون پیشین اجتماعی ناجا با اشاره  بر لزوم تقویت حوزه های مشارکت عمومی و آموزش همگانی معاونت اجتماعی ناجا بر به روز کردن تجهیزات نوین به ویژه در اداره کل مستندات تاکید کرد.

قدردانی سردار "نوریان " از فعالان حوزه اجتماعی ناجا

این مقام ارشد انتظامی در بخش پایانی سخنان خود خاطر نشان کرد: لازم می دانم از همکاری همه فرماندهان و معاونان ستادی و استانی، مدیران معاونت اجتماعی ناجا و تک تک کارکنان ستادی و همچنین رابطان اجتماعی پلیس های تخصصی و فرماندهی انتظامی استان ها قدردانی کنم و انتصاب سردار "حاجیان" را نیز به عنوان معاون اجتماعی تبریک می گویم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز