خبرگزاری کار ایران

ارتقاء درجه برخی از مدیران ناجا

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۳۲۲

به پیشنهاد فرمانده ناجا و با تأیید فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) برخی مدیران ناجا به درجه سرتیپ دومی نائل شدند.

به گزارش ایلنا، به پیشنهاد  سردار " حسین اشتری " ؛ فرمانده ناجا و با تأیید فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) برخی مدیران ناجا  به درجه سرتیپ دومی نائل شدند.

سردار " حسین اشتری" در آیین ارتقاء درجه جمعی از مدیران ناجا از درجه  "سرهنگی" به "سرتیپ دومی" اظهار داشت: از دفتر نظامی مقام معظم رهبری(مدظله العالی)  در راستای تسهیل در اعطای درجات و  همچنین سرلشکر پاسدار  " محمد باقری"؛ رئیس ستاد کل نیروی مسلح  تشکر می کنم.

وی خطاب به مدیران حائز ترفیع درجه افزود: این ارتقاء؛ بیانگر  اعتماد به ناجا و از طرفی  نتیجه عملکرد شایسته و مثبت شما است.

فرمانده نیروی انتظامی ادامه داد: با ارتقاء درجه،طبعا مسئولیت شما نیز سنگین تر خواهد شد؛ بایستی احساس وظیفه و احساس مسئولیت تان بیشتر شود؛ خدای ناکرده این درجه باعث نشود که شما مغرور شوید، بعد از اعطاء درجه بایستی ارتباط شما با مجموعه بیشتر شده و نتیجه اقدامات مطلوب تر از گذشته باشد.

عالی ترین مقام انتظامی کشور گفت: از خدا بخواهید که اگر ارتقاء معنوی و یا مادی شامل حالتان شده ظرفیت آن را نیز بدهد؛ چرا که اگر ظرفیت داشته باشیم هم باعث رشد معنوی و هم رشد کاری خواهد شد؛ انشاء الله همه سرباز خوبی برای ولایت باشید.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، گفتنی است، به پیشنهاد فرمانده ناجا و با تأیید فرمانده معظم کل قوا آقایان؛  "محمد بهرامی"، "ولی اله بهزادی نیا"، "ناصر فرشید"، "کیقباد مصطفایی"، "محمدسعید فاضل دادگر"، "علی رمضانی"، "نصرت اله برین"، "سهراب بهرامی"، "صادق رضادوست"، "علیرضا ناعم"، "مجید قاسمی عطایی"، "یونس عبدی"، "حجت اله واعظی نژاد" و "محمود خوش نشان" به درجه سرتیپ دومی نائل شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز