خبرگزاری کار ایران

ارائه خدمات دارویی و تجهیزات پزشکی به بیماران و مراجعان به داروخانه مرکزی شماره ۲ هلال احمر (تهرانپارس)

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۰۱۲۵

بهره‌مندی روزانه صدها نفر از بیماران خاص، پیوندی، سرطانی، ام اس و نظایر آن از خدمات داروخانه مرکزی شماره ۲ هلال احمر (تهرانپارس) است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تدارکات پزشکی؛ داروخانه مرکزی شماره ۲ هلال احمر واقع در شرق تهران (تهرانپارس) به عنوان یکی از داروخانه های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی تلاش دارد خدمات شایسته دارویی را در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت به هموطنان ارائه کند.

تأمین داروهای تخصصی نظیر ام اس، شیمی درمانی و بیماری های خاص و تأمین و توزیع داروهای مورد نیاز بخش های تخصصی و فوق تخصصی نظیر چشم پزشکی، دیالیز، مرکز رویش و ناباروری از مهمترین خدمات داروخانه تهرانپارس است.

این داروخانه به دلیل تأمین و توزیع به موقع داروهای مورد نیاز مردم اعم از داروهای تخصصی، داروهای پرونده ای و داروهای تک نسخه ای که اکثراً تحت پوشش بیمه های جاری کشور هستند از نقش و اهمیت ویژه ای در نظام توزیع دارو برخوردار است.

‎همچنین نمایندگان سازمان های بیمه گر شامل بیمه های تأمین اجتماعی، بیمه سلامت، خدمات درمانی و نیروهای مسلح به منظور تأیید اینترنتی نسخ و با هدف رفع مشکلات احتمالی مراجعه کنندگان در داروخانه مستقر بوده و با ایجاد این امکانات تلاش می شود تا مدت زمان انتظار برای دریافت دارو در حداقل زمان ممکن انجام شود.

بیماران و مراجعان می توانند برای دریافت خدمات، تهیه دارو و همچنین تأیید نسخ همه روزه از ساعت۷ و ۳۰ دقیقه صبح الی ۱۹ به این داروخانه واقع در فلکه دوم تهرانپارس، خیابان جشنواره، محوطه مجتمع دارویی و درمانی هلال ایران مراجعه کنند.

داروخانه های تحت پوشش سازمان تدارکات پزشکی شامل داروخانه مرکزی هلال احمر واقع در خیابان طالقانی، داروخانه مرکزی شماره ۲ واقع در تهرانپارس، داروخانه جزیره کیش و بخش تجهیزات پزشکی است که روزانه به صدها نفر خدمات دارویی ارائه می کند.

همچنین سامانه اطلاعات دارویی داروخانه مرکزی هلال احمر به شماره ۴۱۶۵۱  از ساعت ۸ الی ۱۹ آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز