خبرگزاری کار ایران

راه‌اندازی پویش سیل مهربانی در مدارس کشور برای کمک به سیل‌زدگان

asdasd
کد خبر : ۸۶۲۳۹۹

وزیر آموزش و پرورش گفت: در مدارس سراسر کشور فردا پویش سیل مهربانی با هدف جمع آوری کمک های مردمی و دانش آموزی برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرا می شود.

به گزارش ایلنا، محسن حاجی میرزایی در آئین افتتاح پروژه ۲۴ کلاسه روستای «عورکی» منطقه «دشتیاری» شهرستان چابهار مزین به نام مرحوم حسین علیمرادی (بنیانگذار مؤسسه خیریه دست یاری به دشتیاری) اظهار داشت: مادامی که از بحران‌ها و حوادث فرصتی مغتنم برای آموختن و یاد گرفتن ایجاد کنیم و به دنبال به دست آوردن راه‌هایی برای مقابله با این گونه مشکلات باشیم می‌توانیم از آن بهره گیری صحیح و مناسبی داشته باشیم.

وی افزود: در مدارس سراسر کشور فردا سه شنبه اول بهمن ماه برنامه سیل مهربانی با هدف جمع آوری کمک‌های مردمی و دانش آموزی برای دانش آموزان سیل زده سیستان و بلوچستان اجرا خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: تمام تلاش خود را به کار می‌گیریم تا فرصت درس خواندن و تعلیم و تربیت را برای همه فرزندان ایران اسلامی به نحو مطلوب و شایسته ای که در شأن آنان است فراهم کنیم.

حاجی‌میرزایی ادامه داد: امروز سیستان و بلوچستان کانون توجه و نگاه مسئولین و آحاد مردم است و همه برای ایجاد شرایط زندگی عادی مردم و برگشتن به وضعیت قبل از سیل تلاش کرده و می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز