خبرگزاری کار ایران

حضور یک اختراع سبز در بزرگترین مسابقه کارآفرینی امشب شبکه ۳ سیما؛

علاقمندان کاهش هزینه‌های آب، برق و گاز امشب حتما به " میدون" بیایند

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۹۷۷۶

مخترعان یک تکنولوژی موفق و تاثیرگذار در بهینه سازی مصرف سوخت و حامی محیط زیست، امشب - سه‌شنبه 19 اسفندماه- در مسابقه بزرگ و تلویزیونی "میدون" به مصاف دیگر شرکت کنندگان می آیند تا کلید طلایی کاهش مصرف سوخت را از صنایع و ساختمان‌ها‌ی عظیم گرفته تا مصارف کوچک خانگی را در شبکه 3 سیما معرفی کنند.

به گزارش ایلنا ؛ فناوری ضد رسوب الکترونیکی بهرشد برای نخستین بار توسط سازمان فضا نوردی ناسا به کار گرفته شد و طی سال های اخیر در ایران هم توسط برادران صفایی بومی سازی و ثبت اختراع شده و به مرحله تجاری سازی رسیده است.

این اختراع قادر است مصرف سوخت اعم از برق ، گاز و حتی آب را در انواع تاسیسات بزرگ و کوچک تا 40 درصد کاهش دهد.

با توجه به سختی بالای آب در فلات قاره ایران و نیاز به پاکسازی رسوب از تأسیسات، سالانه میلیاردها دلار خسارت به کشور تحمیل شده و به دلیل مصرف بسیار زیاد نمک در روش‌های رسوزدایی مرسوم، خسارات جبران ناپذیری نیز به محیط زیست کشور وارد می شود.

در این رابطه شرکت به‌رشد موفق شده است با ثبت تکنولوژی پیشرفته رسوب زدای الکترونیکی گام های موثری را در کاهش جدی هزینه های مصرف سوخت،افزایش طول عمر تأسیسات صنایع و ساختمان‌ها تا 4 برابر و حمایت و حفظ محیط زیست بردارد.

  مهندس ابراهیم و دکتر داود صفایی در برنامه اخیر رادیو اقتصاد به معرفی تکنولوژی موفق خود پرداختند و با امتیاز بالا موفق به کسب مجوز حضور در بزرگترین برنامه تلویزیونی- کارافرینی کشور شدند.

بر این اساس از علاقمندان بهینه سازی مصرف سوخت و حامیان محیط زیست کشور زیبای ایران دعوت می شود ساعت 22:15 دقیقه امشب برای یافتن کلید طلایی بهینه سازی مصرف سوخت به تماشای مسابقه بزرگ « کارآفرینی میدون»  در شبکه 3 سیما بنشینند.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز