خبرگزاری کار ایران

اهدای ۲ هزار تبلت به دانش‌آموزان شهرستان بندر ماهشهر

asdasd
کد خبر : ۱۰۰۲۲۰۴

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر با اختصاص ۶۰ میلیارد ریال اعتبار از محل مسئولیت اجتماعی بالغ بر ۲ هزار تبلت به دانش آموزان این منطقه اهدا کرد.

به گزارش ایلنا، مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در آیین اهدای تبلت به دانش آموزان شهرستان بندر ماهشهر توسط منطقه ویژه پتروشیمی بیان کرد: بسترسازی برای افزایش ضریب نفوذ و دسترسی به دانش آموزان به شبکه آموزشی دانش آموزان (شاد) از برنامه های اولویت دار مجموعه تعلیم و تربیت استان است و بر همین اساس تاکنون ۹۵ درصد مدارس استان به شبکه اینترنت متصل شده اند و امکان دسترسی به شاد برای این مدارس مهیا شده است‌.

وی با بیان اینکه شورای راهبردی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی با اختصاص ۶۰ میلیارد ریال بالغ بر ۲ هزار تبلت به دانش آموزان این منطقه اهدا کرد؛ خاطرنشان کرد: شرکت نفت ۲ هزار و ۵۰۰ تبلت و معاونت توسعه روستایی نهاد ریاست جمهوری نیز ۳ هزار تبلت برای مناطق نفت خیر جنوب خوزستان اختصاص خواهند داد.

وی اضافه کرد: ۴۷ هزار و ۳۵ دانش آموز در شهرستان ماهشهر و ۱۸ هزار و ۳۰۰ دانش آموز در بخش بندرامام(ره) مشغول تحصیل هستند که دسترسی دانش آموزان این دو منطقه به شاد قابل قبول است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز