خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی:

گروه‌های مردمی را در حوزه طب اجتماعی فعال کردیم

asdasd
کد خبر : ۲۵۰۲۴۴

ظرفیت‌های قانونی قوه قضاییه نیز باید به کمک سازمان بهزیستی بیاید تا فعالیت سازمان پربارتر شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور در مراسم امضای سند همکاری مشترک ما بین سازمان بهزیستی و معاونت اجتماعی قوه قضاییه گفت: موضوع مهارت فرزندپروری، ازدواج، طلاق و زندگی پس از طلاق از فصول مشترک بین دو دستگاه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ همایون هاشمی در این مراسم گفت: ما در سنوات گذشته همکاری موفقی را با قوه قضاییه در خصوص پیشگیری از وقوع جرم داشته‌ایم که این موضوع به صلاح مملکت است.

وی تاکید کرد: در خصوص سند همکاری که سندی جامع است، سازمان از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کند.

هاشمی با بیان اینکه در چند حوزه دل‌نگرانی‌هایی داشتیم، اظهار کرد: تحکیم خانواده و انسجام آن از برنامه‌های راهبردی سازمان است که از طریق آموزش‌های میدانی آن را پیش خواهیم برد. همچنین موضوع مهارت فرزندپروری، ازدواج، طلاق و زندگی پس از طلاق از فصول مشترک بین دو دستگاه است.

وی با اشاره به طرح بشیر(پیشگیری از طلاق) تاکید کرد: در این طرح سهم عمده‌ای را برای معاونت پیشگیری از جرم قوه قضاییه در نظر گرفته‌ایم و این طرح را با ۳۵۰ مرکز مشاوره و ۸۵۰ کلینیک اجرا خواهیم کرد.

هاشمی افزود: ۹۰ درصد پیشگیری، درمان و مقابله با اعتیاد در سازمان بهزیستی انجام می‌شود و در حال حاضر بیش از ۱۳۶۰ NGO تخصصی در خصوص اعتیاد داریم.

رئیس سازمان بهزیستی تاکید کرد: ظرفیت جامعی در بهزیستی وجود دارد که ماحصل ۳۰ سال تلاش مددکاران اجتماعی این سازمان است. همچنین ظرفیت‌های قانونی قوه قضاییه نیز باید به کمک سازمان بهزیستی بیاید تا فعالیت سازمان پربارتر شود.

وی با بیان اینکه قسمت عمده‌ای از مشارکت‌های مردمی را می‌توانیم در این حوزه وارد کنیم، خاطرنشان کرد: سال گذشته بالغ بر ۷۰۰ میلیارد تومان مشارکت مردمی داشتیم و گروه‌های مردمی را در حوزه سلامت و طب اجتماعی فعال کردیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز