خبرگزاری کار ایران

یک مقام مسئول در سازمان بهزیستی به ایلنا خبر داد:

اجرای طرح سوپروایزر اورژانس اجتماعی در سال ۹۴

asdasd
کد خبر : ۲۴۵۳۵۰

این افراد همکاران خود را در مراکز مختلف اورژانس اجتماعی در مواقع بحرانی راهنمایی می‌کنند / از تمامی استان‌های کشور خواسته شد تا ۲ نفر را برای گذراندن آموزش‌های ضروری در این حوزه معرفی کنند.

رئیس مرکز اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از اجرای طرح سوپروایزر اورژانس اجتماعی در سال آینده خبر داد.

حسین اسدبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با اعلام این خبر گفت: در این راستا از تمامی استان‌های کشور خواسته شد تا ۲ نفر را برای گذراندن آموزش‌های ضروری در این حوزه معرفی کنند.

وی تصریح کرد: این افراد پس از گذراندن دوره‌های کامل سوپروایزری مسئولیت دارند تا موارد پیچیده را که از نظر علمی و فنی نیاز به تصمیم‌گیری دارند؛ بدون رجوع به ستاد مرکزی حل و فصل کنند.

وی ادامه داد: این افراد همکاران خود را در مراکز تلفنی ۱۲۳، ‌ تیم خدمات سیار و کارشناسانی را که در مراکز ثابت حضور دارند در مواقع بحرانی همچون کودک آزاری راهنمایی کرده و اقدامات موثری را در این زمینه انجام خواهند داد.

اسدبیگی با بیان اینکه این طرح از سال ۹۴ به مرحله اجرا می‌رسد، اظهار کرد: در حال حاضر کار‌شناسان را انتخاب کرده و آموزش می‌دهیم، سپس طرح را در مراکز استان‌ها اجرا کرده و در ‌‌نهایت انجام آن را به سایر شهرستان‌ها گسترش می‌دهیم.

رئیس مرکز اورژانس اجتماعی سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه ابتدا باید دروس آموزشی در این حوزه مشخص شود، خاطرنشان کرد: این آموزش‌ها شامل آموزش تخصی راجع‌ به موارد مداخله در مسائلی همچون کودک آزاری و خودکشی، آموزش‌های مدیریت در بحران و آموزش مدیریت و نظارت برعملکرد دیگران خواهد بود.

وی افزود: در حال حاضر شهرهای تهران و مشهد بیشترین تعداد مراکز بهزیستی را در خود جای داده‌اند و به همین علت برای هر کدام ۴ سوپروایزر را آموزش می‌دهیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز