خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان خبر داد:

کشف بیش از ۱۶ کیلو هروئین در لرستان

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۳۸۸

در پی اطلاعاتی مبنی بر این که اعضای یک باند سوداگر مرگ با چند دستگاه خودرو قصد جابه‌جایی محموله‌های مواد مخدر به شهرستان دورود و خرم‌آباد را دارند‌، شناسایی و پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های مربوطه قرار گرفت‌.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان لرستان از کشف بیش از ۱۶ کیلو هروئین در شهرستان‌های دورود و خرم‌آباد و انهدام بک باند ۸ نفره قاچاق مواد در این رابطه خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر لرستان؛ سرهنک هیبت‌اله فرخی در تشریح این خبر گفت‌: در پی اطلاعاتی مبنی بر این که اعضای یک باند سوداگر مرگ با چند دستگاه خودرو قصد جابه‌جایی محموله‌های مواد مخدر به شهرستان دورود و خرم‌آباد را دارند‌، شناسایی و پی‌گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران مبارزه با مواد مخدر استان و شهرستان‌های مربوطه قرار گرفت‌.

وی افزود: ماموران با گروه‌های ویژه طی ۳ عملیات با اجرای ایست و بازرسی در محورهای مواصلاتی " دورود - ازنا " و " دورود‌– خرم‌آباد " ۳ دستگاه وانت پیکان‌، پژو ۴۰۵ و پژو پارس را مشاهده کردند که رانندگان این خودروها با دیدن ماموران، از محل فرار می‌کنند.

این مقام انتظامی خاطر‌نشان کرد: ماموران با تعقیب، شلیک گلوله و پنچر کردن لاستیک‌ها، هر ۳ خودرو را متوقف و با دستگیری ۸ متهم در بازررسی از وانت پیکان و پژو ۴۰۵‌، ۱۶ کیلو و ۸۴۰ گرم هروئین که به طور ماهرانه‌ای جاسازی شده بود کشف کردند.

فرخی افزود: تحقیقات از افراد دستگیر شده همچنان ادامه دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز