خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان بهزیستی در گفت وگو با ایلنا:

سازمان بهزیستی مسئول رسیدگی به وضعیت معتادان متجاهر نیست

asdasd
کد خبر : ۲۲۲۶۸۳

معتادان متجاهرنیز تحت مسوولیت سازمان بهزیستی کشور نیستند و ستاد مبارزه با مواد مخدرباید در جمع آوری این افراد اقدام کرده و آن‌ها را در کمپ‌های ترک اعتیاد اجباری بستری کند.

رییس سازمان بهزیستی کشور اظهار کرد: سازمان بهزیستی بانک اطلاعاتی خوبی در زمینه گروه‌های در معرض آسیب تهیه کرده است.

همایون هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در ارتباط با منابع اطلاعاتی اقشار آسیب پذیر گفت: منابع اطلاعاتی خوبی در زمینه گروههای در معرض آسیب، معلولان، ‌ایتام و زنان سرپرست خانوار در دست داریم که آن‌ها را در اختیار دبیرخانه شورای عالی رفاه و تامین اجتماعی قرار خواهیم داد.

رئیس سازمان بهزیستی همچنین در مورد رسیدگی به وضعیت کارتن خواب‌ها اظهار کرد: سازمان بهزیستی در بحثکارتن خواب‌ها و افراد بی‌سرپرست یا فاقد سرپرست نیز سرپناه هایی را در نظر گرفته شده که در زمستان فعال هستند.

وی افزود: باید توجه داشت که مسوول امور متکدیان تنها سازمان بهزیستی نیست زیرا با بررسی‌های انجام شده بیش از ۸۶ درصد متکدیان دارای ولی قهری هستند.

رئیس سازمان بهزیستی گفت: همچنین معتادان متجاهرنیز تحت مسوولیت سازمان بهزیستی کشور نیستند و ستاد مبارزه با مواد مخدرباید در جمع آوری این افراد اقدام کرده و آن‌ها را در کمپ‌های ترک اعتیاد اجباری بستری کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز