خبرگزاری کار ایران

مبارزه با اعتیاد در اولویت برنامه‌های شورای شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۲۱۲۰۴۰

شورای شهر اولین قدم‌ها را در این رابطه برداشته و کمیته مشترکی با هماهنگی چند دستگاه تشکیل داده، همچنین پیگیر مصوباتی در رابطه با پیشگیری از اعتیاد در شورای شهر هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با اشاره به اینکه دشمنان انقلاب اسلامی ایران با معتاد کردن جوانان سعی در بی‌تفاوتی آنها نسبت به نظام، کشور و آینده دارند، گفت: مبارزه با اعتیاد در اولویت برنامه‌های شورای شهر تهران قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با موادمخدر، حجت الاسلام و المسلمین «عبدالمقیم ناصحی» افزود: دشمنان انقلاب امروز از طریق اینترنت، ماهواره و سایت‌های مختلف نسل جوان ما را مورد هدف قرار داده و با گفتگوهای زهرآگین خودشان را به جوانان القاء می‌کنند.

وی تصریح کرد: با هماهنگی نیروی انتظامی، ستاد مبارزه با مواد مخدر، نمایندگان مجلس شورای اسلامی، قوه قضائیه، بهزیستی، صدا و سیما می‌توانیم در راستای پیشگیری از اعتیاد گام‌های موثری را برداریم.

ناصحی اظهار داشت: شورای شهر اولین قدم‌ها را در این رابطه برداشته و کمیته مشترکی با هماهنگی چند دستگاه تشکیل داده، همچنین پیگیر مصوباتی در رابطه با پیشگیری از اعتیاد در شورای شهر هستیم.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ارتقاء آگاهی و اطلاع خانواده‌ها نسبت به مواد مخدر به ویژه نوع صنعتی آن را ضروری دانست و افزود: متاسفانه برخی به دلیل ناآگاهی از مواد مخدر صنعتی به بهانه‌های مختلف و فریبنده‌ای همچون لاغری و زیبایی گرفتار اعتیاد می‌شوند که باید آگاهی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان نسبت به این مساله بیشتر شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز