خبرگزاری کار ایران

استاندار تهران:

مبارزه با مواد مخدر در اولویت کارهای استان قرار دارد

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۹۸۹

«از نوروز امسال جمع آوری معتادان کف خیابان با استفاده از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی آغاز شده است.»

استاندار تهران با بیان اینکه مردم باید دربرابر موضوع مواد مخدر حساسیت داشته باشند تاکید کرد: بحثمواد مخدر در اولویت و دستور کار استان تهران قرار گرفته است.

به گزارش ایلنا، سید حسین هاشمی درباره اجتماعی کردن مواد مخدر به عنوان مهم‌ترین برنامه ستاد مبارزه با مواد مخدر برای کاهش آسیب در جامعه به ویژه در بین جوانان گفت: ‌ با توجه به اینکه بحثاعتیاد به یک مساله اجتماعی مهم تبدیل شده استان تهران نیز بحثمواد مخدر را در اولویت و دستور کاری خود قرار داده و از نوروز امسال جمع آوری معتادان کف خیابان با استفاده از ظرفیت بخش دولتی و خصوصی آغاز شده است.

وی افزود: معتادان که جمع آوری شده به مراکز غربالگری و درمان ارجاع داده می‌شوند تا فرآیند درمان آن‌ها آغاز شود.

هاشمی با تاکید بر اینکه مردم باید در قبال موضوع مواد مخدر حساسیت داشته باشند گفت: ‌ چنانچه این مساله به یک موضوع مهم و حساس در بین مردم تبدیل شود قطعا به خودی خود امر پیشگیری نیز اتفاق می‌افتد و از شیوع آن جلوگیری خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌ها مهم‌ترین نقش را در بحثپیشگیری از اعتیاد در جامعه ایفا می‌کنند اظهار کرد: وزارت کشور اجتماعی‌کردن موضوع مواد مخدر را در دستور کار خود قرار داده و به تبع آن یکی از اولویت‌های استان تهران به عنوان پایتخت کشور نیز همین مساله است ضمن آنکه رسانه‌ها از جمله صدا و سیما نیز ورود مناسبی به بحثمواد مخدر پیدا کرده‌اند.

استاندار تهران ضمن تاکید بر کنترل درست فرزندان از سوی والدین و همچنین ارتقا افزایش آگاهی از عواقب سوء مواد مخدر ادامه داد: ‌ با همکاری و حساسیتی که مردم نسبت به بحثاعتیاد دارند بتوان در مدت زمان کوتاهی این آسیب و بلای اجتماعی کاهش یافته و پیامدهای آن به حداقل برسد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز