خبرگزاری کار ایران

برگزاری همایش منطقه‌ای NGO‌های فعال در حوزه کاهش تقاضای مواد مخدر

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۸

هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد شرایطی برای این NGO‌ها است تا بتوانند از تمامی امکانات و توانایی‌هایی که در سطح دنیا در زمینه کاهش تقاضای مواد مخدر وجود دارد استفاده کنند.

ایلنا: هفته آینده «همایش منطقه‌ای شبکه سازی سازمانهای غیردولتی فعال در کاهش تقاضای مواد مخدر و آسیب‌های آن» به همت جمعیت تولدی دیگر در تهران برگزار می‌شود. هدف از این کنفرانس افزایش ظرفیتهای سازمان‌های مردم نهاد برای استفاده از امکانات موجود در سطح دنیا در جهت کاهش تقاضای مواد مخدر است.

به گزارش خبرنگار ایلنا؛ همایش «منطقه‌ای شبکه‌سازی سازمانهای غیردولتی فعال در کاهش تقاضای مواد مخدر و آسیب‌های آن» دوشنبه هفته جاری با حضور سازمانهای مردم نهاد کشور و دیگر کشور‌های منطقه برگزار می‌شود.

عباس دیلمی‌زاده، مدیر عامل جمعیت خیریهٔ تولدی دیگر که میزبانی این همایش را بر عهده دارد در گفتگو با خبرنگار ایلنا، گفت: اولین کنفرانس، برای شبکه سازی NGO‌ها در زمینه کاهش تقاضای مواد مخدر با میزبانی جمعیت ما و با حضور تعدادی از NGO‌های منطقه در در سال ۲۰۱۱ تشکیل شد. در آن همایش مقرر شد که اساسانامه و برنامه‌های دوره بعد این کنفرانس تهیه شود. این کنفرانس برای تصویب اساسنامه و افتتاح دبیرخانه این شبکه تشکیل می‌شود.

وی افزود: در این همایش ۲۵ سازمان مردم نهاد منطقه و ۱۱ سازمان مردم نهاد کشورمان حضور دارند. هدف از برگزاری این کنفرانس ایجاد شرایطی برای این NGO‌ها است تا بتوانند از تمامی امکانات و توانایی‌هایی که در سطح دنیا در زمینه کاهش تقاضای مواد مخدر وجود دارد استفاده کنند.

مدیر عامل جمعیت تولدی دیگر ادامه داد: در این کنفرانس علاوه بر ایران NGO‌هایی از کشورهای افغانستان، پاکستان، تاجیکستان، ازبکستان و… حضور دارند و علاوه بر کشور‌های منطقه برخی NGO‌های بین المللی از کشورهایی مانند انگلستان و همین طور از شبکه یورو تی سی و لبنان نیز شرکت می‌کنند.

وی در پایان افزود: این همایش به همت سازمانهای مردم نهاد و حمایت ستاد مبارزه با مواد مخدر، دفتر مقابله با جرم سازمان ملل و دفتر منطقه‌ای سازمان ملل در افغانستان برگزار می‌شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز