خبرگزاری کار ایران

مدیرکل درمان و معاون مقابله با عرضه ستاد مبارزه با مواد مخدر تودیع شدند

asdasd
کد خبر : ۱۱۲۶۹۴

مبارزه با مواد مخدر یک جهاد بزرگ و یک حرکت بسیار عمیق در راه پیشرفت ملت ایران است، لذا با استناد به این سخن حکیمانه کار ستاد، کار جهادی است و خدمت در آن توفیق می‌خواهد.

ایلنا: بهرام نوروزی معاون مقابله با عرضه و محمدباقر صابری‌زفرقندی مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با موادمخدر بدون حضور رسانه‌ها تودیع شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ طه طاهری، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه برخی معاونان، مشاوران و مدیران کل این ستاد گفت: در مبارزه با مواد مخدر باید تمام تلاش خود را به کار بست تا مطالبات و سطح انتظارات رهبر معظم انقلاب، مسئولین و مردم برآورده شود.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری گفت: مبارزه با مواد مخدر یک جهاد بزرگ و یک حرکت بسیار عمیق در راه پیشرفت ملت ایران است، لذا با استناد به این سخن حکیمانه کار ستاد، کار جهادی است و خدمت در آن توفیق می‌خواهد.

قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر افزود: در مبارزه با مواد مخدر باید نیت‌ها صادق باشد و تمام تلاش خود را به کار بست تا مطالبات و سطح انتظارات رهبری، مسئولان و مردم برآورده شود.

طاهری بیان داشت: کشور طی ۳۴ سال گذشته، اقدامات بسیار خوب و ارزشمندی را در این حوزه انجام داده است همانطور که براساس گزارشات موجود، میزان کشفیات هیچ کشوری در دنیا همچون ایران نیست و کشور ما به طور تقریبی سالانه ۵۰۰ تن کشفیات مواد مخدر دارد و در این راه نیز بیش از ۳۷۰۰ نفر شهید و ۱۲ هزار جانباز تقدیم نظام کرده است.

وی در پایان با استناد به حدیثی از رسول خدا(ص) تشکر از خالق را مستلزم تشکر از مخلوق دانست و از زحمات بهرام نوروزی، معاون سابق مقابله با عرضه، محمدصادق فتح‌الهی معاون سابق امور اداری، ‌ مالی و مجلس، محمدباقر صابری‌زفرقندی مدیرکل سابق درمان و حمایت‌های اجتماعی این ستاد تقدیر و تشکر کرد و ضمن تبریک به دکتر سید نجیب حسینی معاون جدید امور اداری، ‌ مالی و مجلس و محمد کیمیایی مشاور دبیرکل در امور حقوقی، توفیق خدمتگزاری آن‌ها را در سنگر مبارزه با مواد مخدر از خداوند متعال مسئلت کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز