خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل تعاونی هنرمندان:

۳۰ نفر از هنرمندان به عنوان یاوران غذا معرفی می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۵۰۶

باورکردنی نیست که در این عصر هم کسانی هستند که با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند و گرفتار چنین آسیب‌های اجتماعی هستند.

ایلنا: مدیرعامل تعاونی هنرمندان می‌گوید که در روز جهانی غذا قرار است ۳۰ نفر از هنرمندان به عنوان یاوران غذا معرفی شوند و برای ریشه کنی گرسنگی در جهان تلاش کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، " مهدی نادعلی " در نشست خبری به مناسبت روز بزرگداشت غذا، گفت: وقتی انسان مدرن ادعای پیشرفت در علوم نوین را دارد حرف زدن از گرسنگی خوب نیست. باورکردنی نیست که در این عصر هم کسانی هستند که با گرسنگی دست و پنجه نرم می‌کنند و گرفتار چنین آسیب‌های اجتماعی هستند.

مدیرعامل تعاونی هنرمندان با اشاره به اینکه هنر ابزاری است که تأثیرگذاری بالایی دارد، گفت: هنر ایرانی به خاطر ظرفیت‌های بالایی که دارد جزء هنرهای متعالی در دنیا به شمار می‌آید و ما در ایران به دنبال آن هستیم که با ابزارهای هنری نهضت فرهنگی را در جهت ریشه کن کردن فقر و گرسنگی راه اندازی کنیم.

او ادامه داد: در همین راستا برای اولین بار قرار است ۳۰ نفر از چهره‌ها و مشاهیر بزرگ هنری و فرهیختگان ۲۱ مهرماه به عنوان یاوران غذا معرفی شوند و با این حرکت نمادین در جهت رفع گرسنگی در جهان گام بردارند.

نادعلی ابراز امیدواری کرد که روزهای در پیش روی باشد که با " تروریسم غذا " برخورد نکنیم و معضل گرسنگی در جهان از بین برود.

مدیرعامل تعاونی هنرمندان در پاسخ به این سوال که این ۳۰ نفر هنرمند مربوط به چه گروه‌های هنری هستند و اسامی آن‌ها چیست، گفت: اسامی آن‌ها را تا ۲۱ مهرماه اعلام نمی‌کنیم اما این هنرمندان از همه گروه‌های هنری یعنی، سینما، موسیقی، ادبیات، نمایش، هنرهای تجسمی و نمایش انتخاب شدند.

او توضیح داد: این هنرمندان کسانی هستند که در میان مردم از محبوبیت بالایی برخوردارند و به دلیل نوع فعالیت‌هایشان در سال‌های گذشته برای این مسئولیت انتخاب شدند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز