خبرگزاری کار ایران

‌مدیرکل اموال و دارایی‌ها ستاد مبارزه با مواد مخدر:

ایجاد اشتغال برای بهبودیافتگان امری مهم و ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۲۳۲

آموزش معتادان بعد از ترک از سوی مربیان سازمان فنی و حرفه‌ای و تحت پوشش قرار گرفتن آنان از سوی کمیته امداد امام(ره) استان سیستان و بلوچستان باعثاشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر شده است.

ایلنا: ‌مدیرکل اموال و دارایی‌ها ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: ایجاد اشتغال برای افراد بهبودیافته امری مهم و ضروری است و در جهت حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی برای این افراد می‌توان از تجربیات سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ " علی علی‌اکبریان " در جلسه شورای هماهنگی استان سیستان و بلوچستان گفت: ارائه طرح‌ها و برنامه‌های کار‌شناسی شده به دبیرخانه این ستاد می‌تواند بحثاشتغالزایی این افراد را سامان بخشد و علاوه بر تلاش مسئولان، مردم نیز باید با تعامل و همکاری در اجرای این طرح‌ها گام موثری برای بهسازی جامعه بردارند.

او در ادامه، استفاده از تجربیات سازمان‌های مردم‌نهاد در حمایت از طرح‌های تولیدی و اشتغال‌زایی برای افراد بهبودیافته از اعتیاد را مهم عنوان کرد.

همچنین در این جلسه محمدحسین اشرفی دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با اشاره به مصوبات جلسات گذشته این شورا، راه‌اندازی کمیته اشتغال و توانمندسازی معتادان بهبود یافته در استان را از مهم‌ترین فعالیت‌های شورای هماهنگی ذکر کرد.

او یادآور شد: اشتغال این افراد به‌صورت شغل‌های خانگی و صنعتی با کمک و همیاری سازمان‌های ذی‌ربط از جمله کمیته امداد حضرت امام(ره) و سازمان فنی و حرفه‌ای استان رو به افزایش است.

همچین هوشنگ ناظری فرماندار ویژه زابل نیز با اشاره به ساماندهی مناطق آلوده و افراد معتاد در حوزه شهرستان زابل گفت: آموزش معتادان بعد از ترک از سوی مربیان سازمان فنی و حرفه‌ای و تحت پوشش قرار گرفتن آنان از سوی کمیته امداد امام(ره) استان باعثاشتغالزایی بیش از ۱۰۰ نفر شده است.

او ایجاد کارگاه‌های قالی بافی، لحاف دوزی، تراش سنگ‌های تزئینی و پرورش طیور با پوشش بیمه از کار افتادگی این افراد را از مهم‌ترین فعالیت‌های فرمانداری ویژه زابل برشمرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز