خبرگزاری کار ایران

ایلنا گزارش می‌دهد؛

صف‌های طولانی برای خرید نان در ارومیه همزمان با آغاز محدودیت‌ها / فرماندار: جو روانی عامل هجوم مردم به نانوایی‌هاست

asdasd
کد خبر : ۹۹۹۹۹۸

همزمان با آغاز اعمال محدودیت ها در ارومیه شایعات مربوط به تعطیلی نانوایی‌های سطح شهر و کاهش زمان پخت موجب تشکیل صف های طولانی در مقابل نانوایی ها شده است.

به گزارش ایلنا، چند روزی است که شایعات تعطیلی نانوایی‌ها و یا کاهش زمان پخت نانوایی‌ها در ارومیه مشکل ساز شده و دلیل اصلی تشکیل صف های طولانی مردم مقابل نانوایی‌های شهر شده است. برخی نانوایی‌ها نیز از این فرصت پیش آمده استفاده کرده و قیمت نان را افزایش داده و برخی نیز زمان پخت را خودسرانه کاهش داده اند.

 مردم بیش از نیاز خود نان نخرند

فرماندار ارومیه با بیان اینکه هیچگونه کمبودی در عرضه آرد و نان وجود ندارد، گفت: تشکیل صف مقابل نانوایی ها ارتباطی به کمبود آرد ندارد و جو روانی حاکم بر جامعه سبب تشکیل این صف ها شده است.

علیرضا ملامحمدی زاده در گفت وگو با ایلنا، با بیان اینکه محدودیت های کرونایی سبب شده تا جو روانی در جامعه ایجاد شود، تصریح کرد: متاسفانه تعدادی از مردم به اطلاعیه های ستاد مبارزه با کرونا توجه نکرده و گمان می کنند تمام مشاغل در محدودیت های کرونایی تعطیل هستند.

وی با بیان اینکه نانوایی ها جزو مشاغل گروه یک بوده و در هر شرایطی دایر هستند، گفت: شهروندان بیش از نیاز خود نان در خانه دپو نکنند.

فرماندار ارومیه هرگونه شایعه مبنی بر تعطیلی نانوایی ها را تکذیب کرد و افزود: نان مهم ترین کالا در سبد خانوارهای ارومیه ای است و تلاش شده تحت هیچ شرایطی نانوایی ها تعطیل نشوند.

فرماندار ارومیه با تاکید بر اینکه با نانوایی هایی که خودسرانه زمان پخت را کاهش داده اند برخورد قانونی خواهد شد، از مردم خواست، هرگونه افزایش قیمت نان و یا کاهش زمان پخت در نانوایی ها را به سامانه ۱۲۴ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز