خبرگزاری کار ایران

فرماندهی انتظامی استان خبر داد:

۲ انبار احتکار کالا در آذربایجان غربی کشف شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۷۷۷۹

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی گفت: ۲ انبار احتکار کالا به ارزش بیش از ۲۰ میلیارد ریال در آذربایجان غربی کشف شد.

به گزارش ایلنا، سردار مسعود خرم‌نیا اظهار داشت: ۲ انبار احتکار کالا به ارزش بیش از  ۲۰ میلیارد ریال در آذربایجان غربی کشف و پرونده مقدماتی در این زمینه تشکیل شد.

وی تصریح کرد: یکی از این پرونده‌ها مربوط به کشف انبار احتکار ۷ تن و ۷۶۰ کیلوگرم آرد فاقد مجوز در چایپاره بود.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌غربی با اشاره به نحوه کشف این انبار احتکار کالا، ادامه داد: پس از اقدامات اطلاعاتی و شناسایی انبار توسط ماموران، با هماهنگی مراجع قضائی در بازرسی از محل موفق به کشف آردهای احتکاری شدند که ارزش این میزان آرد مکشوفه 100 میلیون ریال، برآورد شده است.

خرم‌نیا در ادامه از کشف انبار میلیاردی ورق‌های ام‌دی‌اف احتکار شده در سردشت خبر داد و افزود: ارزش این ورقه‌های ام‌دی‌اف احتکار شده 20 میلیارد ریال است.

وی با اشاره به چگونگی کشف این انبار، اظهار داشت: ماموران با کسب مجوز از مراجع قضائی از انبار مورد نظر بازدید و در بازرسی، یک هزار و 796 عدد ورق ام‌دی‌اف کشف کردند.

فرمانده انتظامی آذربایجان غربی خاطرنشان کرد: ۲ متهم طی این دو فقره پرونده دستگیر و پس از تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز