خبرگزاری کار ایران

سرپرست هیات اسکواش آذربایجان غربی خبر داد:

راه اندازی ورزش پدل در خانه اسکواش ارومیه

asdasd
کد خبر : ۹۹۶۱۳۸

سرپرست هیات اسکواش آذربایجان غربی از راه اندازی ورزش پدل در خانه اسکواش ارومیه خبر داد.

امیر حاتم زاده در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به اینکه ورزشکاران اسکواش آذربایجان غربی ظرفیت بالایی برای پیشرفت در این رشته دارند، گفت: طرح استعدادیابی و همگانی کردن اسکواش در استان از اقدامات در دست اجرای این هیات است.

وی افزود: با توجه با شرایط کرونایی حاکم بر ورزش و در دست داشتن برنامه های کوتاه سعی داریم یک تیم به عنوان نماینده استان برای شرکت در مسابقات کشوری معرفی کنیم.

حاتم زاده به راه اندازی ورزش پدل در خانه اسکواش ارومیه اشاره کرد و گفت: اقدامات اولیه برای راه اندازی این رشته ورزشی  انجام شده  و در حال رایزنی با برخی اسپانسرهای برای سرمایه گذاری در خصوص ساخت زمین پدل در خانه اسکواش ارومیه هستیم.

وی افزود: با توجه به مشکلاتی که در هیات قبلی بود و متاسفانه باعث تعطیلی تمرینات ورزشکاران شده بود اولین اقدام بعد از انتخابات تشکیل جلسه با مربیان و بازیکنان و بررسی مشکلات آنها بود.

حاتم زاده تصریح کرد: با برنامه ریزی های انجام شده تجهیزات مورد نیاز سالن اسکواش ارومیه خریداری شد و با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی این سالن برای از سرگیری تمرینات ورزشکاران بازگشایی شد.

سرپرست هیات اسکواش آذربایجان غربی از کنسل شدن دوره های دانش افزایی مربیان به دلیل شرایط کرونایی خبر داد و افزود: در اولین فرصت بعد از بهبود شرایط کرونا در استان این دوره ها با حضور مجید روحانی یکی از مربیان با دانش کشور برگزار خواهد شد.

به گزارش ایلنا،پدل رشته راکتی بین اسکواش و تنیس خاکی، همانند اسکواش در یک زمین محصور شده با دیواره و مانند تنیس خاکی در زمین ۲۰ در ۱۰ و یک بازی دو نفره(۲تیم ۲ نفره) است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز