خبرگزاری کار ایران

فعالیت ۱۷۰شرکت حمل و نقل کالا در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۹۴۷۴۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از فعالیت ۱۷۰شرکت حمل و نقل کالا در استان خبر داد.

ارسلان شکری در گفت وگو با ایلنا، با اشاره به اینکه افزایش تعداد ناوگان باری نقش بسیار مهمی در صادرات و توسعه اقتصادی استان خواهد داشت اظهار کرد : هم اکنون ۱۷۰ شرکت حمل و نقل کالا در سطح استان فعالیت می کنند.

او افزایش تعداد ناوگان باری فعال در بخش حمل و نقل جاده ای استان در دوسال اخیر را شاخصی مهم ارزیابی کرد و گفت : در دو سال اخیر افزون بر ۱۲ هزار دستگاه ناوگان باری به تعداد ناوگان باری استان اضافه شده است به طوری که از ۱۷ هزار دستگاه در سال ۹۷ به نزدیک ۳۰ هزار دستگاه در سال جاری رسیده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی افزود : در جهت حمایت از قشر رانندگان باری و مسافری در دو سال اخیر تعداد افزون بر ۷۳ هزار حلقه لاستیک وارد سامانه توزیع لاستیک استان گردیده که بالغ بر ۶۶ هزار حلقه در میان رانندگان توزیع شده است.

 شکری ضمن اشاره به افزایش تعداد رانندگان فعال باری و کاهش عمر ناوگان باری در دو سال اخیر اذعان کرد : در این مدت نزدیک به چهار هزار نفر راننده فعال به بخش حمل و نقل جاده ای کالا اضافه شده و عمر ناوگان حمل و نقل جاده ای سه سال جوان‌تر شده بطوریکه هم اکنون تعداد رانندگان فعال به عدد ۳۳ هزار و عمر ناوگان باری هم به عدد ۱۵/۲۱ رسیده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز