خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان خبر داد:

ارائه تسهیلات بانکی در قالب کشاورز کارت به کشاورزان آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۴۸۶

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: به منظور تامین نقدینگی کشاورزان خرده مالک تا سقف ۲۰ میلیون تومان تسهیلات بانکی در قالب کشاورز کارت به کشاورزان پرداخت می شود.

 به گزارش ایلنا، رسول جلیلی گفت: در پی افزایش قیمت نهاده های مورد نیاز بخش کشاورزی به دلیل نوسانات قیمت ارز و با پیگیری های مقام عالی وزارت برای کشاورزان خرده مالک کشاورز کارت صادر می شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان از کشاورزان هم استانی درخواست کرد جهت دریافت کشاورز کارت به سامانه سیتا مراجعه و تقاضای خود را ثبت کنند.

وی بیان کرد: برای کشت محصولات استراتژیک، به ازای هر هکتار مزرعه اعم از گندم، جو، دانه روغنی کلزا، ٢ میلیون تومان تسهیلات با نرخ سود ١۲ درصد به کشاورزان اعطاء می‌شود و این تسهیلات تا سقف ۲۰ میلیون تومان یعنی بین یک تا ۱۰ هکتار و حداکثر 20 میلیون تومان به کشاورزان خرده مالک پرداخت می‌شود.

جلیلی، زمان بازپرداخت این تسهیلات را در موقع برداشت محصول در سال آینده اعلام کرد و گفت: بانک کشاورزی استان آمادگی لازم جهت اعطای این تسهیلات را به کشاورزان دارد.

وی در پایان در خصوص دغدغه کشاورزان و بدهی به بانک کشاورزی گفت: با توجه به برنامه‌ریزی صورت گرفته بدهی کشاورزان به بانک در زمان اعطای تسهیلات در قالب کشاورز کارت محاسبه نشده و این کارت صرفا جهت خرید نهاده‌های کشاورزی اعم از کود، سم و بذر مورد استفاده قرار می گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز