خبرگزاری کار ایران

گروسی مطرح کرد:

لزوم نظارت بیشتر دادستان‌ها به پایانه‌های مرزی و گمرکات آذربایجان‌غربی

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۲۵۵

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: با توجه به شرایط و موقعیت خاص استان آذربایجان غربی، وظایف بسیار متنوع و حساسی برای دادستان های مرزی تعیین شده و این دادستان‌ها باید به پایانه های مرزی و گمرکات نظارت بیشتری داشته باشند.

به گزارش ایلنا، علی اکبر گروسی در جلسه تشریح دستورالعمل پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی قوه قضائیه و رفع موانع تولید، اظهار داشت: دستورالعمل ابلاغی رییس قوه قضائیه، یک دستورالعمل تکمیلی و تکلیفی است که حمایت مضاعف، با برنامه و عملگرا از سرمایه گذاری و تولید داخلی را مورد تاکید قرار داده و کمبودهای دستورالعمل قبلی را مرتفع و تکالیف و وظایف بسیار مهمی را برای سازمان‌های تابعه و معاونت‌های دستگاه قضایی معین کرده است.

وی تصریح کرد: با اجرایی کردن این دستورالعمل‌ها، قدم‌های موثر و مهمی در رونق و جهش تولید، خصوصاً حمایت از واحدهای تولیدی در استان برداشته خواهد شد.

رییس کل دادگستری آذربایجان غربی ادامه داد: در کشور ما مباحث اقتصادی بسیار مهم و استراتژیک هست، خصوصاً اکنون که از نظر اقتصادی شدیدترین تحریم‌ها علیه ایران اسلامی ما اعمال می شود.

گروسی یادآور شد: استقلال اقتصادی کشور بهای گرانی دارد که کشور ما آن را پرداخته و به هیچ وجه اجازه نداده است اقتصاد کشور تحت تاثیر بیگانگان باشد. 

وی افزود: مقام معظم رهبری به درون گرا بودن اقتصاد کشور تاکید دارند و بیان می کنند که باید از وابستگی به نفت رهایی پیدا کنیم و تولید داخلی را رونق دهیم و به همین منظور حمایت از سرمایه گذاری و تولید داخلی در دستورالعمل جدید از پنجره ای بازتر نگریسته شده و وظایف و تکالیف زیادی بر عهده دستگاه قضایی قرار گرفته که باید همگی با هماهنگی و همدلی در این راه تلاش کنیم.

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در پایان سخنان خود به مرزی بودن استان اشاره کرد و گفت: با توجه به شرایط و موقعیت خاص استان ما، وظایف بسیار متنوع و حساسی برای دادستان های مرزی تعیین شده است و این دادستان‌ها باید به پایانه‌های مرزی و گمرکات نظارت بیشتری داشته باشند.

این مقام مسئول افزود: یکی از تکالیفی که در دستورالعمل، مورد تاکید قرار گرفته مطالبه‌گری ستاد اقتصاد مقاومتی است که باید توسط دادستان‌ها پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز