خبرگزاری کار ایران

با اعمال محدودیت های کرونایی؛

تردد در مبادی ورودی و خروجی آذربایجان غربی ۳۵ درصد کاهش داشت

asdasd
کد خبر : ۹۹۳۱۱۱

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: با اعمال محدودیت‌های کرونایی از ۱۲ آبان ماه سال جاری تاکنون تردد در مبادی ورودی و خروجی به استان بالغ بر ۳۵ درصد کاهش یافته است.

بابک قهرمانی در گفتگو با ایلنا، اظهار کرد: در بازه زمانی ۱۲ الی ۱۷ آبان سال گذشته ۵۳۱ هزار و ۴۳۷ تردد در مبادی ورودی و خروجی استان به ثبت رسیده بود که با اعمال محدودیت‌های کرونایی این میزان در ماه جاری به ۳۵۵ هزار و ۹۶۱ تردد رسید.

او یادآور شد: بیشترین تردد در محدوده زمانی محدودیت‌های کرونای در محور سقز – بوکان با ۳۸ هزار تعداد و کمترین تردد در محور سه راهی ایواوغلی با ۴۵۰۰ تردد به ثبت رسیده است.

رئیس مرکز مدیریت راه های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اضافه کرد: بیشترین میزان کاهش تردد در مبادی ورودی و خروجی استان از زمان اعمال محدودیت های کرونایی را در محور سلماس – تسوج با ۱۷۰ درصد ، میاندوآب – ملکان با ۶۴ درصد و پل میانگذر ارومیه با ۵۰ درصد شاهد هستیم.

به گزارش ایلنا،در پی افزایش قابل توجه  شیوع بیماری کرونا در کشور، از ساعت ۱۲ ظهر روز ۱۲ آبان تا ۲۴ روز ۱۶ آبان محدودیت‌های تردد بین شهری در آذربایجان‌غربی اعمال شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز