خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان صمت استان خبر داد:

افزایش ۵۱ درصدی بازرسی‌ها از واحدهای صنفی آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۴۵۹

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌غربی با اشاره به افزایش ۵۱ درصدی بازرسی‌ها از واحدهای صنفی و غیر صنفی در استان، گفت: طی هفت ماه سال‌جاری بیش از ۱۶۱ هزار و ۱۸۶ بازرسی در استان انجام شده است.

به گزارش ایلنا، غلامرضا بابایی با بیان اینکه از این تعداد بازرسی انجام شده، ۶ هزار ۶۹۲ واحد متخلف‌شناخته شده است، اظهار داشت: میزان جریمه تعلق گرفته به پرونده‌های ایجاد شده به بیش از ۵۸۴ میلیارد ریال رسیده که برای رسیدگی و صدور حکم به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس صمت آذربایجان‌غربی عمده بازرسی‌های انجام شده را از واحدهای خرده فروشی، تولیدی، واحدهای خدماتی و عمده فروشی‌ها اعلام کرد.

وی به ۲ هزار و ۷۵۷ گزارش مردمی قابل پیگیری در سال جاری اشاره کرد و گفت: از این تعداد یک هزار و ۲۹۱ واحد متخلف و یک هزار و ۲۳۰ واحد نیز غیر متخلف شناخته شده است که مابقی نیز در حال پیگیری است.

بابایی ادامه داد: از کل گزارشات مردمی انجام شده ۷۸ درصد کالایی و ۲۲ درصد نیز حوزه خدماتی را شامل می‌شود.

وی همچنین به آمار بازرسی از مصالح ساختمانی نیز اشاره کرد و اظهار داشت: در این راستا بیش از هفت هزار ۲۶۳ بازدید انجام شده که ۳۱۳ فقره منجر به تشکیل پرونده به ارزش ۳۴ میلیارد ریال شده است.

رئیس صمت آذربایجان‌غربی با بیان اینکه بیش از ۲۵ هزار و ۵۵ بازدید از بازار کالاهای اساسی در استان انجام شده است، گفت: در همین راستا ۱۶۲ واحدمتخلف شناخته شده و پرونده‌ای به ارزش چهار میلیارد ریال تشکیل شده است.

وی در رابطه با نظارت بر بازار اقلام بهداشتی نیز اظهار داشت: در این راستا تعداد پنج هزار ۳۳۵ مورد بازرسی انجام شده که ۱۶۲ واحد متخلف شناخته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز