خبرگزاری کار ایران

حق وردیان خبر داد:

کشف بیش از ۱۷ تن انواع مواد مخدر در آذربایجان غربی/ امحای ۸۰۰ کیلوگرم مواد مخدر در ارومیه

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۰۴۴

رئیس پلیس رئیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی از کشف بیش از ۳تن انواع مواد مخدر و ۱۴تن پیش ساز در آذربایجان غربی خبر داد.

به گزارش ایلنا،سرهنگ حق وردیان امروز ۱۷ آبان در مراسم امحای مواد مخدر که در مجتمع امام علی ارومیه برگزارشد، گفت: از آغاز سال جاری تاکنون بیش از سه تن و ۳۰۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و ۱۴ تن انواع پیش‌ساز مواد مخدر در سطح استان کشف شده است.

وی با تاکید بر اینکه اجرای طرح های هدفمند در جهت مبارزه با تهیه کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر و شناسایی باندهای توزیع از اهداف پلیس مبارزه با مواد مخدر است، یادآور شد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون عملیات توقف هشت مورد انتقال مواد مخدر پیش سازها در استان انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: همچنین از سال گذشته تاکنون ۳۶تن مواد مخدر پیش ساز از انبار مرکزی ناجا و وزارت دفاع جهت استفاده در داروسازی بکارگرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال‌جاری ۴۳۳ یک دستگاه خودرو و ۱۱۹ موتورسیکلت  متوقف شده است تصریح کرد: در این مدت ۶هزار و ۷۸۲نفر از سر شبکه های توزیع کننده و تهیه‌کننده و معتادان مواد مخدر در استان دستگیر شده‌اند.

وی ارزش ریالی کلیه کشفیات مواد مخدر استان در سال‌جاری را ۳۱۷ میلیارد و ۷۴۲ میلیون ریال تومان اعلام کرد.

امحای ۸۰۰ کیلو گرم انواع مواد مخدر در ارومیه

رئیس پلیس رئیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی به امحای ۸۰۰ کیلوگرم انواع مخدر در ارومیه اشاره کرد و افزود: ازسال۹۸ تاکنون دو مرحله امحاء مواد مخدر به میزان ۹۰تن در استان انجام شده است.

وی ادامه داد: درحال حاضر بیشتر دستاوردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر مرهون همکاری  مردم است بنابراین از مردم استان در جهت همکاری بیش از گذشته برای مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر دعوت می کنیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر آذربایجان غربی با تاکید بر اجرای طرح های هدفمند در جهت مبارزه با تهیه کنندگان و توزیع‌کنندگان مواد مخدر و شناسایی باندهای توزیع از اهداف پلیس مبارزه با مواد مخدر است خاطرنشان کرد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون عملیات توقف ۸ مورد انتقال مواد مخدر پیش ساز ها در استان انجام شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز