خبرگزاری کار ایران

هشدار آبگرفتگی معابر در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۹۹۱۵۴۴

رئیس واحد پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی گفت:با توجه به فعال بودن سامانه بارشی تاپایان هفته در استان احتمال آب گرفتگی معابر دور از انتظار نیست.

به گزارش ایلنا،مهدی صابری بیان کرد: سامانه بارشی که از اواخر روز گذشته در سطح استان به ویژه مرکز فعال شده از امروز تقویت شده و تا پایان هفته جاری در استان فعال خواهد بود.

وی تصریح کرد: در ۲۴ ساعت گذشته ارومیه با ۶میلی متر بارندگی بیشترین بارندگی را ثبت کرده است. 

صابری با تاکید بر اینکه در نوار غربی و تاحدی شمالی استان احتمال آبگرفتگی وجود دارد، خاطر نشان کرد: در ارتفاعات بارش ها به شکل برف و در جنوب استان نیز از امروز تا شنبه شاهد وزش باد نسبتا شدید خواهیم بود.

رئیس واحد پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان غربی با اشاره به اینکه در اواخر هفته از نظر دمایی دراغلب مناطق استان شاهد کاهش ۳درجه ای دما خواهیم بود،  اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته پلدشت با ۲۳درجه بالای صفر گرم ترین و چالدران با دو درجه بالای صفر سردترین شهر استان گزارش شدند.

وی درباره دمای ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته نیز یاد آور شد: دمای ارومیه در ۲۴ ساعت گذشته در گرم ترین ۱۷درجه بالای صفر و در سرد ترین ساعت چهاردرجه بالای صفر گزارش شد.

صابری ادامه داد: باتوجه به تقویت سامانه بارشی و احتمال آبگرفتگی از تردد در حاشیه رودخانه های استان پرهیز شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز